20 Şubat 2011 Pazar

Fruttini Pineapple Prosecco Shower Peeling


Ananas- Prosecco Üzümü Duş Peelingi
Lüks ve pırıltılı. Şampanya yapımında kullanılan özel Prosecco üzümlerinin özleri ile uyarıcı bir etkiye sahiptir. B3, B5, C vitaminleri ve mineraller içerir. Cildinizi temizler ve nazikçe cildinizin üzerindeki ölü deriyi soyar ve cildin gözeneklerini açar. Uygulama: Az miktarda peelingi ıslak cilt üzerine masaj yaparak uygulayın ve durulayın.
Bu peelingi kullandığım anda bende tadına bakma hissi uyandırdı Fruttini firması bunu tahmin etmiş olmalı ki ürünlerin arkasında "yenilmez" yazıyor :)
Duşa girip kendimi güzelce ıslattıktan sonra uyguladım hafif masaj yaparak peeling yaparken sert bir şekilde uygularsanız cildiniz çizilir benden söylemesi bu vücut ve yüz için her türlü peeling uygulamasında geçerli sonra duruladım ve cildimin yumuşacık olduğunu hemen hissettim kendimi şımartmayı seviyorum eğer sizde seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim sonrasında burada tanıttığım duş jelimi kullandım çıkıncada kurulanıp süper bir vücut losyonu ile kendimi şımartmaya devam ettim vücut losyonum portakllı ve sütlü onu başka bir yazıda tanıtacağım ;)
Bu peelingi nereden bulabilirim diye merak ediyorsanız İstanbul,Mersin,Ankara,İzmir,Eskişehir,Trabzon Ve Adana'daki Douglas mağazalarından yada internet üzerinden nepazar.com'dan satın alabilirsiniz.
Peelingimiz 200 ml ve fiyatı 13 tl civarlarında.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder