4 Şubat 2011 Cuma

Fruttini Coco Banana Lipbalm




Karayiplerin tatlı hindistan cevizi ve muz aromasıyla, Coco Banana ürünleri hiç yaşamadığınız kadar etkili bir şekilde tatil anılarınızı canlandıracak.
Hindistan cevizinin içerdiği yağ kolay emilebilen bir yağ bu yağ hem fiziksel hemde kimyasal bakımdan tereyağına çok benzer ayrıca bütün amino asitleri içeren yüksek kalitede protein içeriğine sahiptir.
Muz ise cildi besliyor ve temizliyor.

Fruttini'yi keşfetmeye devam ediyoruz ve sıra dudak koruyucuya geldi kullanmadan önce görüntüsüyle kalbimi çalmıştı zaten çok şık ve değişik bir tasarımı var denemek için sabırsızlandım fakat ben bu tarz ürünlerden çok rahatsız oluyorum sanki dudaklarım ağırlaşmış gibi geliyor bir müddet sonra bir bakıyorum farkında olmadan silmişim bile bu rujlar içinde geçerli ama özellikle dudak koruyucuları yapış yapış oluyor o beni çok rahatsız ediyordu biraz tereddütlerim olarak Fruttiniyi denedim ilk defa bir dudak koruyucuda bu hissi yaşamadım dudaklarım ağırlaşmadı ve yapış yapış olmadı  yumuşacık oldu ve çok hoş bir pırıltı verdi (simli değil) malum havalar soğuk olduğu için dudak koruyucuları en çok kullandığım ürünler arasında Fruttini Coco Banana Lipbalm 15 ml o yüzden bitti bitecek hisside yaşamıyorsunuz üstelik fiyatı 15 tl civarlarında.

Online olarak Fruttini ürünlerine ulaşmak isterseniz: http://www.nepazar.com/ hizmetinizde olacak. Online olarak alışverişi tercih etmezseniz Fruttiniyle İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Mersin, Eskişehir ve Adana'da Douglas mağazalarında bulabilirsiniz.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder