3 Şubat 2011 Perşembe

Saçlarınız Sinyal mi Veriyor? Kestirmeyin Bir Şans Verin!

Günlük yaşantımızın bitmek bilmeyen temposu,aşırı stres,hava kirliliği ,güzel görünmek adına yaptırdığımız işlemlerin bize sonradan saç teli kaybı olarak geri dönüşleri...Saçlarınız artık cansız,yıpranmış ve kırık uçlaramı sahip ?Belkide herşey için çok geç değil ,kestirmeden önce bir bakım kürü uygulayın saçlarınız kendine gelsin hemde biraz moral bulun ,sonra moralinizi yükselttiğinizde saçınızda değişiklik yapmak istiyorsanız sırf değişiklik adına kestirin...
Yazılarımı takip edenler bilir ben cilt bakımı ve güzellik kursu mezunuyum bu tarifide değerli ve çok sevdiğim hocam  Estetisyen Gülten ŞENŞAFAK'tan almıştım,ayrıca  doktor onaylı bir bakım kürü olduğunuda biliyorum,üstelik denediğim ve çok pratik bulduğum bir bakım..
1 Kutu B vitamini (cam şişe olup kırılarak kullanılanlardan, eczacılar biliyor)
1 Kutu E vitamini (cam şişe olup kırılarak kullanılanlardan)

Bağdem yada zeytin yağı (Yarım çay bardağından biraz fazla)
Ben bağdem yağını tercih ettim,çünkü hakiki zeytinyağı az bulunuyor ve ince telli saçlar için zeytinyağındansa bağdemyağı daha iyi sonuç veriyor. Bu arada E,B vitaminleri zaten eczaneden alınıyor ve markaları belli ancak aldığınız bağdem yağı güvenilir bir aktardan ve güvenilir bir markayla olsun ben  Arifoğlu tercih etmiştim.
Cam bir kasenin içine 1 şişe E vitamini ampulünü dikkatlice kırıp dökün,aynı şekilde 1 şişe B vitamininide katın ,yarım çay bardağından biraz fazla tercihen bağdemyağı veya zeytinyağınıda ilave edip güzelce karıştırın.Taranmış saçlarınıza dilerseniz saç boyama fırçası yardımıyla dilerseniz elinize sürün /sürdürün.Ayrıca sürerken saç diplerinizede dikkatlice masaj yapın ,yarım saat sonra duşa girerek  saçlarınızı önce güzelce akıtın yağlı karışıp azaldıktan sonra şampuanınızı kullanıp durulanın. Haftada 1 kez ,yada haftada 2 kez kullanabilirsiniz ne kadar uzun kürler halinde kullanacağınız saçın durumuna bağlı. Ben malesef yaklaşık 2 ay kadar kullanıp olumlu sonuçlar almaya başladığımda söz telaşı taşınma telaşı diye bırakmak zorunda kalmıştım ,keşke yine başlayabilsem.Bu bakım kürü saçları onardığı gibi yeni saç çıkarmasınıda sağladığını duydum,oldukça pratik doğal ve zararsız bir yöntem,yeni bakım önerilerinde buluşmak dileği ile...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder