9 Şubat 2011 Çarşamba

Krem rengi Kombin S&S

(Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız) Aslında sizlere bir ürün tanıtımı yazısı hazırlamıştım ancak ürünün çektiğim fotoğrafı sanıyorum bir yanlışlık sonucu silindi ve yeniden resim çekene kadar bir kombinle karşınızda olmak istedim.Havaların son zamanlarda ki içimizi kıpır kıpır yapan güneşli hali ,yazı ne kadar çok özlediğimi defalarca hissettirirken güneşe aldanıp ince kıyafetlerle çıkmamın bedelini zaman zaman titreyerek ödüyorum :) Hal böyle oluncada hem sizleri çok üşütmeyecekkıyafetler seçerek  hemde güneşli havalara yakışır bir renk olan krem rengini kombinimde kullandım..
Kesinlikle giyeceğim bana göre çok hoş bir kombin oldu,şehrin sokaklarında yürüyen günlük kıyafetlerini giymiş bir  zamane prensesini anımsattı ,belkide krem rengindeki o temiz ve kaliteli ışıltıdan kaynaklanıyor, üstelik trençkot çıkarıldığı  anda tam bir iç mekan kombini  sıcacık alışveriş merkezlerinde bunalmadan vakit geçirebileceğiniz kahvenizi yudumlayabileceğiniz bir tasarım..

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder