21 Şubat 2011 Pazartesi

Sıcacık Polar Sabahlığım

(Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız)
Uzun bir süredir çeyizim için polar sabahlık arıyordum, zaten diğer özel şeyler yani  ipekler alındığı için ,sevimli ve sıcak birşey olsun istiyordum. Sanki koskoca İstanbul ben polar sabahlık arıyorum diye ellerindeki bütün ürünleri satmışlar yada bedenleri kalmamış..La senzada kalan modelleri denedim önceden çok güzel şeyler görmeme rağmenbir türlü istediğim gibi içime sinmedi yinede ön yargılı olmayıp giydim ve 49-50 kilo olmama rağmen  şekilsizliği yüzünden ,acaip birşeye dönüştüğümü görünce ,annemde biraz tuhaf oldu sanki diyince buz gibi soğuyup istediğim gibi birşey bulana kadar sabahlığımı almıcam diye karar aldım..Sonra Oliviumda bulup beğenmeler ama L beden oluşu Marks & Spencer'da işte buu diye gözlerimin ışıldamasından sonra yinede olmaması derken .Artık tamamen umudumu yitirmiş bir halde Dagi'in önünden geçiyordum ki bu cici çarptı gözüme,üstelik dilediğim kadar beden seçeneğide vardı 34 beden süper durdu bana göre ama sonuçta kışın giyeceğim ve pijamaların üstüne bu yüzden 36 bedenini tercih ettim ,biraz bol olmakla birlikte güzel durdu kilolu göstermedi.Pembe şeyleri çok sevmem aslında ama hep iddialı renkler olacak değil diye düşündüm,üstelik pembe & lacivert hoş durmuş..Gri, lacivert, beyaz,krem gibi renklerle kombin edebileceğimi düşünüyorum.Dagi'de sanıyorum ki %50 indirim vardı ve sabahlığımın fiyatı 49.9o olması lazım :)Şunu belirtmeliyim ki daha üzerime giydiğim anda beni sıcacık yaptı ,ki elim ayağım hiç ısınmaz beni bile ısıttıysa sıcaklık garantili olduğunu belirtmek istiyorum.. Başka alıverişlerimde görüşmek üzere...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder