22 Şubat 2011 Salı

Siyah 3'lü Çerezlik

(Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız)
Bir dönem kahvaltı yada günlük yemek setimi  kırmızı,siyah ,beyaz yapmayı çok istiyordum ama bu renklerde bişiyler bulmak mümkün değildi o istediğim zamanlarda.. Fakat son bu senede nereye baksam bu üç renk kombinasyonunu görmem beni çok rahatsız etti ,çünkü ben farklı ve daha önce neredeyse hiç biryerde görmediğim için bu sevdiğim renkleri istiyordum. Neyse bundan sonra bu 3 renkten tamamen vazgeçtim, iyide yaptım :) Şuanda kahvaltı setimi beyaz ve ahşap renkleriyle hazırlıyorum ,hem zaten içine koyulacak kahvaltılıklar rengarenk olacak neden daha fazla göz yorayım,aynı zamanda herşeyin beyaz olması bana çeşitli renklerde örtü ve peçetelerle bambaşka masalar hazırlama imkanı sunacak :)Bu çerezlik sadece birtane kalmıştı o 3 renkten vazgeçtim ama mutfağımda sadece 1 tane siyahın olması beni rahatsız etmeyecek,platform ayakların üzerinde duruyor ve 3 çerezlikte yerine yerleştirilip kullanılıyor şans eseri bulduğum daha önce hiçbir yerde rastlamadığım bir ürün ,fiyatıda sanırım tek olması nedeniyle 10 tl gibi çok cüzi bir rakam..Kış akşamlarında TV karşısında ,beyaz leblebiler,soslu fıstıklar yemeği planlıyorum... :)

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder