18 Şubat 2011 Cuma

Fruttini Cherry Vanilla Body Scrub

Fruttini Cherry Vanilla Body Scrub  /Fruttini Kiraz ve Vanilya Aromalı Vücut Arındırıcısının vaad ettikleri; İçerdiği doğal peeling tanecikleri ile cilt üzerindeki ölü hücreyi ve kirleri derinlemesine temizler,ipeksi bir yumuşaklık ve parlaklık verir.
İşte bu sözler ve vaadler Fruttini markasına ait,ben ne mi düşünüyorum  işte düşündüklerim;
Açıkçası fruttini zencefil ve çarkıfelek meyveli vücut peelingimden o kadar memnun kalmıştım ki,kirazlı ve vanilyalı vücut arındırıcımı onu bitirdikten sonra açıp denemeyi düşünüyordum ,ama benim gibi birine yapacağım en büyük eziyet olurdu bu yeni deneyimi ertelemek.Önce dayanamayıp elime uyguladım güzelce peelingimi yapıp her peeling sonrası olduğu gibi nemlendiricide sürdüm. Nemlendirici sürülmeden bile muhteşem bir yumuşaklık sağlamıştı,ilk duşumdada dayanamayaıp kullandım zaten  Fruttini Kiraz ve Vanilya Aromalı Vücut Arındırıcımı :) Kokusu buram buram banyoyu sardı, çok şeker rengine gerçekten bayıldım ,ki renklerin insanlara verdiği enerjilere olumlu veya olumsuz etkilere inanan biriyim ,vücudumun ihtiyacına cevap verebilecek nazik masajla uyguladım,hatta tam durulamadan vücut fırçamıda kullandım ama tabiki çok çok nazikçe yoksa cildiniz çizilebiliyor. Aldığım sonuç temizlenmiş arınmış bir cilt,doğallık ve sağlıklı bir ışıltı,ipeksi bir ten ..Kısacası vücut arındırıcısından beklenen herşey...Bu güzel rahatlatıcı ve kendinizi iyi hissettirecek  gerçek anlamda bakımı vaad eden ve sunan ürün 200 ml lik ambalajında ,yani oldukça büyük fiyatına gelince 11-13 TL online satış mağazası http://www.nepazar.com/ ,diğer ulaşabileceğiniz yerlerse  İstanbul ,İzmir, Mersin, Ankara, Eskişehir ,Trabzon ve Adana'daki  Douglas mağazaları..

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder