11 Kasım 2013 Pazartesi

Gratis Alışverişi Evde Fransız Manikürü Deneyimi Ve Başarısızlığı..


Günlük yaşantımda temiz parlak tırnaklara oje kullanmadan bir takım bakım  ve bir kaç ürünle sahip olan biriyim...Ancak 2 gün önce gerçek bir fransız manikürü  yapmayı kafaya koydum. Tabi bu kadar zor olduğundan haberimde yoktu..
Eşimle Gratisin yolunu tuttuk ve yaklaşık yarım saat gezinmelerimi filan sessiz sedasız bekledi tıpkı  Teknosa da benim onu beklediğim gibi :D 
Manikür kalemimi oje mi filan derken Essence  manikür bantlarını görünce kararımı verdim bir Essence tırnak cilası  1 tane flormar 319 birtanede görevlinin söymesiyle flormar 227 aldım (rakı beyazının o oldugunu söyledi)ama eve gelip denemelerim sonucunda  319 un rakı beyazı olduğunu fark ettim tırnak ucunda müthiş saydam duruyor :( istediğim sonucu elde edemedim iki kat sürmeylede olmadı yani 227 de neredeyse 319 un aynısı  tek kat sürmede ikiside tırnak yüzeyinde güzel durdu ama işimi görmedi...
Elimde tırnak bantlarım bulunduğu için manikür kalemi almayı gereksiz görüyorum ama sanırım kireç beyazı bir ojeye ihtiyacım var..Gratis te bulabileceğim en opak kireç beyazı  nedir..Flormar 310 gerçekten işimi görür mü? Tırnak bantlarım olmasına rağmen tırnak ucu ojesini ince fırçalımı seçmem gerekiyor?
Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim..
Fotoğrafta görünen diğer ürünlerde;
Benri aseton şeftalili;   aseton kokusunu hiç sevmem hatta nefret ederim  meyve kokulu olmasıda bir anlam ifade etmedi.
Flormar gözkalemi; yıllardır asla vazgeçemediğim bir ürün siyah gözkaleminde ne  max factor loreal flormarı tek geçerim garip ama en az akıp dağılma yaşadığım ürün..
Tipitip sakız;
eşimin dikkatini çekmesiyle aldık, çocukluğumuzada gittik yani,her zaman çok severdim bu sakızı,mutlu mutlu çiğneyip balonlar yaptık  ortak zevklerimizin olması küçücük şeylerde bile olsa hoşuma gidiyor :

S&S



Paylaş

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ah arkadaşım yok mu şu saçma görevliler:(( benim sana tavsiyem rimmel london french beyazı ojedir. hem tam anlamıyla kireç beyazı hemde fırçası incedir. dolayısı ile tam istediğin uygulamayı yapmanı sağlar kireç beyazı ojeyi anlayabilmek için oje şişesini alt üst ettiğinde yoğun yapısından kaynaklı iniş çıkışını göremezsin. birde makyaj temizlemede kullanılan yassı pamuklu çubuklarda bu işlemde kullanılabiliyor ben denemedim ama kolay oluyormuş kolay gelsin:)

Unknown dedi ki...

310 kireç beyazı canım işini görür

Makyaj Kelebegi dedi ki...

French kalemi çok güzel bir düşünce tabi iyi tasarlanmış bir ürünse.Essence french kalemi benim için bir hüsrandı.Tırnak bandın olduğuna göre alacağın ojenin fırçası da çok önemli değil bana göre.Umarım bantlarla iyi sonuç alırsın :)

adriana1983 dedi ki...

Begümcüm Rimmel tavsiyeni eğer watsons a gitme şansım olursa bakacağım :)

Eğer Rimmel i bulamazsam "Deniz'in" de söylediği 310 Flormar ı deneyeceğim.

Makyaj kelebeği ; elimin gidip gidip bir türlü almaya karar veremediğim Essence manikür kalemi için üzülmeyi bıraktım o halde,Kireç beyazı oje yada o kalemi almayı düşünüyordum şuan elemiş bulunuyorum..

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum..

S&S

Yorum Gönder