14 Kasım 2013 Perşembe

Evde İlk French Deneyimim!



Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi ben günlük hayatımda bakımlı ve parlak tırnaklara oje sürmeden uyguladığım bir kaç bakımla sahip olan biriyim.Ayrıca Tedy'ciğimde özellikle renkli oje görüntüsünden irkiliyor resmen, bir kez neon pembe bir oje aldım beğenir diye tek tırnağıma sürdüm resmen fenalık geçirdi :D..
Hal böyle olunca oje sürme yeteneğim hiç gelişmedi benim hatta bu kendimde  tüm tırnaklarıma sürdüğüm ilk oje, geçen günde boyumdan büyük işlere kalkışıp French yapıcam diye tutturunca, neyseki Fransız manikürünün steril görüntüsünden dolayı mızıldanmalar duymadım :) hatta birlikte seçtik  (ama bence yinede tırnaklarımın diğer halini tercih ediyor o ayrı)
Yanlış alınmış oje sonucunda istediğim görüntüyü elde edememiştim işte şimdi malzemelerimi tamamladım ve ilk kez gerçekten oje sürmeye ve French yapmaya çalıştım ilk deneyim için çok kötü mü bilmiyorum ama sonuç böyle...Ayrıca Essence tırnak bantlarında nedense fazla kavisli durdu ve bant altına geçti beyaz hat ve bantı söktüğümde hiçte düzgün olmadı , bende  normal bantla yaptım daha memnun kaldım.Hızlı bir çekim oldu ellerimin peeling ve bakım zamanı geldiğini fotoğraflardan fark ettim,derhal bakım uygulanacak,
fotoğraf çekerken bozduğum ojelerim ve daha kavisli bir sivrilikte kullandığım tırnaklarımı bugün düz kesmeye çalışıp korkunç bir hale soktuğum içinde affınıza sığınıyorum :(   Ayrıca bu görüntünün üstünden 1 saat geçmesine  rağmen özellikle tırnak ucundaki beyaz hatta dokunduğumda  çok fazla dağılma ve çizilme oldu bunu nasıl önleyebilirim? Böyle giderse inat ettiğim "evde" Fransız manikürü maceram çok sürmeyecek!


Flormar 310 Kireç beyazı
Flormar 319 Rakı beyazı
Essence   Tırnak cilası

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder