14 Kasım 2013 Perşembe

English Home Cookie Kokulu Dekoratif Aksesuar (Önce-Sonra)





Bu ürünü mağazada gördüğümden beri aklıma fena halde takmıştım,ama çok sade olması sebebiyle almakta kararsız kalıp almadan çıkmıştım mağazadan..Ancak birşeyi gerçekten beğendiysem ve onun eksilerini artılara dönüştürebileceğimi düşünüyorsam adeta tutkuya dönüşüyor bende o, taki benim olana kadar rahat etmiyorum :) Bu sevimli koku taşını mahvetmek pahasına değiştirmeye karar verdim,tabi bir sıkıntı var oda alçıdan yapılmış olması şuan elimde tek boya çeşidi var oda suluboya ve suluboyanın alçı objeler üzerinde iyi sonuç vermediğini daha önce deneyerek görmüştüm, yinede dayanamadım resim kursunda kullandığım sulu boyalarımla objenin arkasına bir kaç deneme yaptım nasılsa duvara asıldığında gözükmeyecek diye kuruduktan sonrada elimle dağıttım filan hiçbir sorun çıkmadı,kendime hemen bir eskiz hazırladım ve renk karışımlarımlarımla istediğim renkleri buluncaya kadar  uğraşıp renklerdirdim,içime sinince de cookie koku taşımı boyamaya başladım,üzerindeki  oymalar bayağı bir minik ve girintiliçıkıntılı olmasından dolayı zor olsada bitirince içime sindi,dış çerçevesini de  gümüş rengi boyamak istiyordum ancak elimde gümüş rengi yoktu,eski ahşap boyalarından normal siyah ve metalik inci renginide karıştırıp istediğim metalik gümüş rengini de elde ettim :)  Çıkan sonuçtan çok memnun kaldım mutfağımda zevkle kullanacağım,ama ürünün içindeki kokuyu taşa damlatırken dikkatliolmak gerek çünkü kuruyan sulu boya tekrar dağılabilir belki sadece arkasına damlatırım, birde mutfaktaki  buhar konusu kafamı karıştırıyor acaba renkleri akıtıp birbirine karışmasını sağlar mı onu zamanla deneyip göreceğiz...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder