19 Kasım 2013 Salı

Giorgio Armani "Si"

Geçen aydı sanırım kapı çaldı Kargo ve elime bu şık paketi veriverdi


  -Allah Allah nedir acaba bu diye önce sağına soluna baktım gönderici kimdir dedim ama bulamadım daha fazla dayanamayıp paketi açtım ve içinden bu mini cici şeyler çıktı
Giorgio Armani "Si" parfüm ve vücut kremi sampleları şık bir bileklik ,tanıtım cd'si ve tanıtım kartları .
Hemen denedim tabii ki ilk farkettiğim vanilyalı ve şekerli bir koku olduğu ve sonrasında çiçek (frezya) kokusunu hissettim oldukça kadınsı bir parfüm bir ortama girdiğiniz vakit sizin girdiğinizi sizden önce kokunuz haber verebilir yani ve bence biraz kış kokusu ben hafif ve çiçeksi kokuları sevmeme rağmen beni asla rahatsız etmedi vücut kremini ise elimin üzerine denedim ve yumuşacık oldu bir parfümü tamamlamak için kremler ve pudralar bence çok iyi seçenek sadede gelirsem biraz benim için yoğun olamakla birlikte çok beğendim...


Şık, ihtiraslı, yoğun ve aynı zamanda yumuşak. Sì, tene muhteşem bir uyum sağlayarak tüm duyuları harekete geçiren şiprenin yeniden yorumlanmasıyla doğmuş bir koku. 3 koku ailesinin lezzetini birleştiren bir parfüm... Armani inceliğini yansıtan şipre, meyvemsi bir tat getiren frenk üzümü ve sıcak bir hare yaratan misk... Frenk üzümü, özel muhafaza yöntemi sayesinde yasaklı bir meyve gibi tüm koku elementlerini koruyor. İnsanı mest eden bu koku, gücünü karanlıktan alarak feminenliği ve tüm tutkulu duyguları açığa çıkarıyor. Bu yaratıcı esans iki şehvetli vanilya kokusuyla zenginleşiyor. Biri tamamen doğal haliyle kullanılan ve tutkunun gücünü açığa çıkaran vanilya, diğeri ise bir Armani parfümünde ilk defa kullanılan Jungle Essence adı verilen eşsiz bir yöntemle alışılagelmiş kokulardan yepyeni boyutlar yaratan bir esans karışımı. Özel patentli bir molekül olan Orcanox kokuya amber sıcaklığı ve odunsu kokulara kalıcılık katıyor. Frezya notalarıyla zenginleştirilen Mayıs Gülü de zarafetle birleşerek paçulinin hoş kokusunu öne çıkarıyor.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder