10 Temmuz 2011 Pazar

Yüksek Platform Gelin ayakkabılarım :) S&S



Yavaş yavaş sona yaklaşıyormuyum ne? Diye düşünürken buluyorum bu aralar kendimi
oysa ki bu mutlu bir son değil tam aksine mutlu olmasını dilediğim bir başlangıç..
Hala bu hazırlıklar başkasına yapılıyormuş gibi geliyor,yuvadan uçma konusu ki bana hep hüzünlü gelmiştir,bir başkasının telaşına tanık olmak gibi.. Evde zaten yarı hüzün yarı sevinç hakim..
Ruh halim karma karışık ,ama şu varki karşımdaki özel bir kişi olmasaydı, sanırım yüzümden düşen bin parça bir halde dolaşıyor olurdum heryerde..
Az bir zaman kalmış ,aslında az demek ne kadar doğru olur bilmiyorum ama 110 günümüz kalmış öyle diyor tedy :)
Belki uzunca bir düğün öncesi post hazırlarım bilmiyorum ama şimdi hayatımın en öze gününe ait bu ayakkabıları beğeninize sunuyorum..
Uzun bir süre aradım ,beyazıtlar,fatihler ve bir kaç yer daha ama hep alçak platformar vardı , gelinliğim oldukça kabarık ve sadelikten uzak olacağı için ,ayakkabıyı sade ama gelinliği en zarif gösterecek kadar yüksek tutmak istedim .En yüksek platformu bulmak bayağı zor oldu özel yapım düşündüm ama bir tanıdığımızın başına gelen aksilik yüzünden ondanda vazgeçtim. Sonunda bu cicileri Bakırköyde bir mağazanın vitrininde gördüğüm ilk anda beğendim,hayalimdeki ayakkabı  yüksek platform önü kapalı arkası açık ve bantlı bir modeldi bulamadım ve bu 15 cm topuklara sahip inci rengi cicilermiş benim kısmetim.Ama boyumu bayağı uzattılar 1.80 lerde oldum :) Şimdi kutusunda uslu uslu uyuyorlar tabii her dakika çıkartıp onları uyandırıyorum .. :) Peki Sizler beğendiniz mi?

S&S

Nedense yorum bırakamıyorum bu yüzdende konun altına yazmak zorunda kaldım ,
Çok yer dolaştığım için malesef adresi hatırlamıyorum ama mağazanın ismi Yağız ve Bakırköyde bulunuyor umarım yardımcı olabilmişimdir.
Paylaş

1 yorum:

esra altunkaya dedi ki...

ben çok beğendim hatta mağazayı tarif edebilirsen aynısından düğünüm için edinmek istiorm :)

Yorum Gönder