7 Temmuz 2011 Perşembe

Tatlı Telaşlar, Son Hız çeyiz Hazırlığı


Son zamanlarda kıyafet  kozmetik almayı bayağı bir azaltıp tamamen çeyiz hazılığına yoğunlaştım, öyle zorki minik minik bir sürü şeyle baş etmek...Özellikle benim gibi titiz biriyseniz Allah kolaylık versin dyorum şimdiden..Mutfakta malum plasitik olarak kullanmamız gereken bazı malzemeler var ve gerek sağlık açısından gerekse görüntü açısından içime sinmediği için dün beyazıt tarafında bir mağaza bulup, güvenilirliği bakteri önleme özelliği olan cam görüntüsündeki bu cicileri aldık..DEPA isimli bir markanın ürünleri sıvı deterjanla bulaşık makinesinde bile çizilmeyeceğini söylediler özellikle rende ,kesme tahtası yiyeceklerin vitamini metal gibi öldürmediği için çok tavsiye edildi...5 renk seçeneği vardı benim gönlümü mor çaldı,umarım beyazlı bir mutfağım olur,bu arada kesme tahtası siyah gibi görünsede kendiside mor :D .. Buda aldıklarımın listesi;

Sürahi
Salata tabağı +aparatları
6 Küçük çerezlik
1 büyük kase
Limonluk
Kesme tahtası
Süzgeç

Aynı hazırlıklar içinde olan blog dostlarım varsa ve bu tarz şeyler  almayı düşünüyorlarsa üstteki liste ve 1 adet ahşap kesme tahtası, iki adet ahşap kaşık için hepsine toplam 80 TL ödedik (Büyük ızgara tavası dahil değil ve Limonluk hediyeydi)

Ve  CherrybLossomgirL bu yazıyı okuyorsan ne yazık ki blogta sorun var ve akşam sana yazdığım cevabı bu yüzden buradan iletiyorum canım :)  
Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

Bence harika olur ,üstelik gümüş bağcık ve taşlı aksesuar kullanmak yerine farklı ayakkabıya uygun bir bağcık ve metal yada renkli şirin bir aksesuarlada ayakkabına yenilik getiebilirsin , üstelik kalıcı birşey olmadığı için istendiği anda eski haline getirmek gibi bir şansta var :)
S&S
S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder