21 Temmuz 2011 Perşembe

Oriflame Siparişlerim





1-21 Temmuz kataloğundan kozmetik ve kişisel bakım ürünleri olarak bu cicileri aldım.Oriflame ürünlerini çevremde temsilci olmadığı için uzun zamandır kullanamıyordum.Amcamın kızının temsilciliğe başlaması üzerine  farklı markalardan kullandığım ürünleri bittikçe oriflame olarak yeniliyorum.Bu ürünleri düğüne 3 ay kalmış biri olarakta tabiki çeyizime stok olarak alıyorum ,bu sıralar bütün bütçem bu ürünlere ve çeyiz alışverişlerine gidiyor zaten...Ama olsun yatak odamda aynamın önüne dizeceğim günleri düşündükçe şimdiden mutlu oluyorum :) İşte aldıklarım;

Enigma Edt  (50 ml)  -64.90
Feet up ayak pudrası (75 gr ) -12.90
Feet up anti-perspirant ayak kremi (50 ml) -8.90
Feminelle yumuşak temizleme jeli (300ml) -18.90
Batık önleyici jel                             (75ml) -  11.90

Yazdığım fiyatlar indirimsiz net fiyatları ,her ay indirimin % sine göre değişiyor.
Enigmanın haricinde hiç bir ürünü denemedim , Çağla Şikel in parfümlerinden biriymiş Enigma ,beğendim mi evet beğendim ama kış kokusu ve oldukça dişi bir koku zevkle kullanabileceğimi düşünüyorum.. Şimdi yeni siparişlerim yolda ürünlerim elime geçince yine sizlerle paylaşacağım..

S&S
Paylaş

2 yorum:

Objektifimden Geçenler dedi ki...

canım eski konularına baktım balayı demişsin kuzu demişsin evli ve çocuklu kadın izlenimi bırakmış.Ama son bi kaç konunda çeyiz,evlilik hazırlığı falan..Ne zamandır takip ediyorum ama kafam karştı açıkçası (:

adriana1983 dedi ki...

canım bu soruya ben yani Adriana1983 olarak cevap vereyim bu blogu biz iki kız kardeş yazıyoruz ben evli ve bir kızı olan büyük kardeşim S&S imzalı yazılar ise kardeşime ait ve bekar olanda o daha önce profil yazımızda yazıyordu bir ara tema değiştirdim filan derken bir daha yazmayı unutmuşuz kafanın karışması normal yani ;)

Yorum Gönder