7 Temmuz 2011 Perşembe

Deniz Ürünleri Temalı Servis Tabaklarım

Uzun bir zaman önce Karaca mağazasında bu tabakları görüp çok beğenmiştim , farklı ve oldukça yoğun alışverişlerim olduğu için erteleyip sonraya bırakmıştım.Beyaz balık modeli istediğim tabakları bulsamda aklım hep bu cicilerdeydi,gittiğim alışveriş merkezlerindeki tüm karaca mağazalarına bakmama rağmen göremedim kendilerini sonra ilk gördüğüm mağazaya gittim bir baktım azıcık kalmış, özel üretimmiş ve bir daha üretilmeyecekmiş..
Bir tane büyük mavi balık tabağı
Bir tane yengeç patates kızartmalık +soslukları olan eflatun tabağı
Bir tane çok modern görünümlü istridye şeklindeki açık yeşil salata kasesini
İki tanede kisişel servislik  deniz minaresi figürlü  pembe salata kaselerimi aldım
tabakların altında minik ayakları var ve masadan yüksekte duruyorlar en çokta bu hoşuma gitti sanırım :)
Bu seriyi misafirlik değilde 2 kişilik başbaşa yemeklerde kullanmayı planlıyorum , birde serinin içindeki herhangi  bir renkten düz servis tabağı bulsam iki tane mükemmel olacak,  ben çok beğendim tabaklarımı , sizlerde beğendiniz mi?

(Şu an yorumlarınıza cevap yazamıyorum blogla ilgili sorun yüzünden ama,paylaşımlarını ve fikirlerinizi kesinlikle okuyorum ) :)

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder