26 Temmuz 2011 Salı

Son Aldığım Toka ve Küpelerim

Hiç çıkartmadan  küpe takabilen kişilerden değilim ben,bujiterinin alerji yaptığı zaten herkes tarafından bilinsede altın/gümüş hiç bir küpeyi uzun vadede sevmiyor benim kulaklarım.Tabi onlar özellikle sol kulağım inat etsede bende onları yormayacak şekilde küpe kullanmayı seviyorum yani gün içinde takıp gece mutlaka çıkartarak orta yolu buluyorum,Tabi gördüğünüz sallantılı küpeler değil kastım en sevdiğim kullanımı en rahat tektaş küpelerde ile durum değişmiyor ki bu tarz küpelerle uyumayı kesinlikle denemedim :)

1. Siyah organze fiyonk, sedef rengi inci ve sawaroski aksesuardan oluşuyor ki çok severek aldım.
2. Küpe mercan rengi minelerle değişik bir tasarımda hazırlanmış taşları sawaroski olsada hiç iyi çıkmadı.
3. Sawaroski taşlı tokaları çok sevdiğim için ışıl ışıl bu tokayı görünce işte buu dedim beyazı olsaydı onuda alacaktım ama tek renkmiş ,ancak resim kalitesinden ötürü gerçekten kötü çıkmış sanki taşları mat gibi ama asla öyle değill :)

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder