25 Temmuz 2011 Pazartesi

Mercan Rengi Ruj (Oriflame )

Sadece bu sezonun modası diye değil her zaman nar çiçeği- mercan rengi rujları sevmişimdir.Uzun zamandırda bu renk bir lipsitck arayışı içindeydim.Kuzenimin oriflame temsilciliğine başlaması benim için iyi oldumu olmadı mı bu bir çeliş ki :D, İkinci aydır çeyiz alışverişi yapmak yerine çeyiz kozmetiği alışverişi yaparken buluyorum kendimi ama ne yapayım buda benim tutkum  :) Evet şimdi rujumuzu tanıtalım,
Oriflame "Pure Colour - Candy Pink"  öncelikle katalogta gördüğünüz  renkleri tümüyle baz almamanız gerekiyor ,katalogta oldukça opak görünürken bu ruj bana göre tam anlamıyla metalik ve metalik olduğu kadarda saydam bir ruj ,doğal görünmesi için çok az miktarda sürmek gerekiyor, çok az sürdüğünüz takdirdede o güzelim mercan rengini vermiyor şuan ki katalog görünümünden biraz daha açık bir renk olduğunu belirtmekte fayda var Nude Pink se her tene gitmeyecek ve solduracak bir renkmiş siparişimde bunu anlamış oldum. Sürümü kötü sayılmaz ,fiyatı oldukça iyi ,her ruj kadar dudaklarımı kuruttu daha fazla değil ,ama  daha doğal görünümlü rujlardan hoşlanıyorsanız bu ruj tam anlamıyla sizin için uygun olmayacaktır,benim çekmecemde öylece kalmayacak  ama favori rujum da olmayacak.Beklentiniz çok fazla değilse mercan olsun metalik olsun ben bir şekilde ayarlarım diyorsanız deneyebilirsiniz.. :)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder