27 Temmuz 2011 Çarşamba

Aşk Engel Tanımaz


Yeni köşemizle karşınızdayım :) Kitap okumayı çok seven 3 kütüphaneye birden üye olup haftada 5-6 kitap okuyan ben kızım dünyaya geldikten sonra yani 2 senedir neredeyse hiç kitap okuyamadım diyebilirim ama şu sıralar tatideyim ve burada bir kitap cafe buldum ve yeniden başladım okumaya bundan sonrada devam ettireceğimi düşünüyorum ve okuduğum kitaplar hakkında yorumlarımı bu köşemizden aktarmayı düşünüyorum tabii S&S de düğün hazırlıklarından fırsat bulup kitap okumaya zaman ayırabilirse onun yorumlarınıda sayfamızda görebilirsiniz.

Şimdi okuduğum ilk kitaptan başlıyorum "aşk Engel Tanımaz"  yazarı :Candace Camp
 kitabın arkasındaki tanıtım:"Artık pek de genç sayılmayan ve evlenmeye dair bütün ümitlerini yitirmiş Constance Woodley, Londra sosyetesinin parlayan yıldızlarından birinin kendisinden hoşlanabileceğine ihtimal dahi vermezdi. Ama koruyucusunun rehberliğinde, Lord Dominic Leighton gibi yakışıklı ve çekici bir çapkının bile dikkatini çeken büyüleyici bir yaratığa dönüşmüştü.
Sosyetenin şaşkın bakışlarının arasında, bu “sıradan” kız ve hovarda vikont evlilik pazarının kalpsiz düzeninde bile, aşkın bütün bahisleri yerle bir edeceğini herkese göstereceklerdi."

Ve benim yorunlarıma gelirsek kütüphaneye gittiğimde romantik bir ruh hali içinde olduğumdan sanırım isminden dolayı bu kitabı seçtim gerçekten romantik ve eğlenceli bir kitap eğer Barbara Cartland tarzı kitapları seviyorsanız bu kitabı okumalısınız kabarık etekler,dükler,düşesler,atlar,seyisler ve tabiki aşk ben kitap okurken hikayenin içine dalan bir insan olduğum için beni tarihte bir gezintiye çıkardı diyebilirim o zamanların izdivaç programlarını yapan dul Leydi Haughston ve Dük Rochford bahse girerler ve leydi Haughston dükün seçtiği kızı sezon bitmeden evlendirirse bahsi kazanacaktır değişim hikayelerini oldum olası sevmişimdir hemen kız için alışverişe çıkılır danteller şapkalar ve yelpazeler alınır kız kuğuya dönüşür kitabı dahada eğlenceli hale getiren ise kızın Leydi Haughston'un kardeşine aşık olması sonrası ise Aşk Engel Tanımaz...
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder