14 Ağustos 2013 Çarşamba

Watsons'a Teşekkürlerimle....



Blogumuzu takip edenler biliyor ,yeni ziyaretçilerimi de aydınlatabilmek için konu  "böyle" başladı ve "böyle" devam etti. 

Bende yeni gelişmelerden sizleri haberdar etmek için söz vermiştim.
Ve dün gece Olivium Watsons mağazasını tekrar ziyaret ettim, mağaza müdürüyle görüşmek istediğimi söyledim ve irtibatımızı çok kibar bir bayan sağladı :) o kadar işinin arasında bana güler yüzüyle bilgiler verdi...Mağaza müdürü Öznur hanımla görüştüğümüz deyse yine hoş karşılandım ve hangi ürünle değişim yapmak istediğim soruldu bende mümkünse aynı kategoride bir ürünle değil (çünkü aynı mağazadan benzer ürünlerimi Garnier den umudumu kesince almıştım) Deborah markasının çok memnun kaldığım eyeliner 'ıyla değiştirip değiştiremeyeceğimi sordum.Ve istediğim ürüne arada ki fiyat farkını vererek kavuştum...
Almak istediğim Rimmel markasında ki  gloss umun stoklarda olmaması nedeniyle ve Watsons ın magic balmı'nın kalmaması nedeniyle  mağazayı tekrar ziyaret edeceğim tabi bu sefer  kırgınlıkla değil ürünlerinin arkasında durabilme cesareti gösteren bir mağazanın devamlı müşteri olmanın gururyla...
Watsons la online anlamda çalışan yani  blogumuzda basın bültenlerine yer verip  ürünleri tanıtan  bir blog olarak, kesinlikle sonuçtan memnunum...

Bu  küçük probleme duyarlı olan herkese çok teşekkür ediyorum..

Watsons alışverişlerim ve detayları fotoğraf makinemde ki sorun çözülür çözülmez sizlerle  buluşacaktır..




(İlk yazımda ki  "Watsons gönlümü alana kadar bu yazı burada kalacak"  sözüm üzerine  eğer isterlerse sorunum çözüldüğüne göre  o yazı blogtan kalkacaktır )

Bu yazının blogta kalma izni Watsons tarafından verilmiştir. Ve bu izin markanın özgüveni'nin kanıtıdır.


S&S
Paylaş

3 yorum:

Pamuk Şeker dedi ki...

sorununun çözülmesine çok sevindim.Ürünlerinin arkalarında durup,geri cevap vermeleri çok iyi olmuş.Çoğu marka buna gerek görmüyor.Çok şanslısın :)

adriana1983 dedi ki...

İnsan güven duyacağı markalara gerçekten ihtiyaç duyuyor özellikle bu kozmetik gibi kritik bir konuysa bu beklentimizde artıyor..Markalar tarafından değer görmek çok güzel bir şey umarım bu blogta ki yazı dizisi her markaya örnek olur..

S&S

Unknown dedi ki...

Ayni problem bendede oldu.henuz magazaya gidip geri verme isteginde bulunmadim ancak yatin gidecegim.bende 54 tlye bir sprey aldim satici kizlar cok iyi biz kullandik denedik tester yok dediler aldim.ama hicbir faydasi olmayan bisey cikti.yarin degisim isteyecegim Balikesir edremit kioa avm den.umarim olumlu cevap alirim yoksa butun sikayet yollarini deneyen bir insanim bende sosyal medyada :))

Yorum Gönder