12 Ağustos 2013 Pazartesi

Watsons'tan Geri Dönüş Ve Nazik Çözüm Teklifi



Değerli blog dostlarımız ve sevgili okuyucularımız ;
Watsons ta yaşadağım ürün değişimi probleminden "Bu yazımda" bahsetmiştim. Tüm içtenliğimle söylüyorum ki ,
bir geri dönüş nezaketini beklemiyordum ama markaya karşı büyük bir sempatim  olduğundan da tamamen vazgeçmekte istemiyordum üstelik kalitesini ve fiyatlarını çok beğendiğim Rimmel London markasının tek satış noktası diye biliyorum, bundan da önemlisi watsons ın bende manevi bir değeri var ,güzellik ve cilt bakımı mezunu biri olarak söz, nişan, kına ve düğün makyajım için kuaför tercih etmeyip makyajlarımı kendim yaptığım için  tüm kozmetik ürünlerimi watsons'tan tercih ederek hiçte pişman olmamıştım.. Gönlümden geçenleri yazımda paylaştıktan sonra zaten müşterisi asla eksik olmayan bir yer sosyal medyada 5.000-6.000  kişinin okuyabileceği bir yazı ve 1 kişinin ne hissettiğini çokta önemsemezler diye düşünüyordum ki;
bugün adirana1983 (blogun diğer yazarı ve ablam) telefon edip watsons'ın kendisiyle irtibata geçtiğini ürünü olivium mağazasına götürdüğüm takdirde sorunu çözeceklerini söylemişler,
gerçekten mutlu oldum :) İlk müsait olduğum anda da hala kutusunda bekleyen ve tesadüf eseri fişinide atmadağım Garnier BB Mucizevi göz altı roll on u mağazaya götüreceğim..."Umuyorum ki mağazada 10 TL lik ürün için bu kadar tantanaya gerek varmıydı?" Tavrıyla değilde  önemli olan maddi miktarı değil,müşteri memnuniyeti ve kendimizi özel hissetme çabası olduğu anlaşılır... Çünkü bir ürün değişimi  için 2.kez mağazaya giderken açıkçası biraz çekiniyorum
ve güler yüz görememekten de korkuyorum :) Ama değilmi ki bu yazıyı sosyal medyada paylaşma cesareti gösterdim ve Watsons bana dönme nezaketi gösterdi..O halde mağazaya gidip karşılaşacağım sonuçla yüzleşmem gerek.. En kısa zamanda  mağazaya gideceğim ve yazının 3. etabını sizler için yazacağım...

Bu yazının blogta kalma izni Watsons tarafından verilmiştir. Ve bu izin markanın özgüveni'nin kanıtıdır.

İlginiz için Teşekkür ediyorum Watsons...


S&S





Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder