9 Ağustos 2013 Cuma

Yves Rocher Anti-Chute (Saç Dökülmesi İçin Serum )


Bir kaç önce şurada ki yazımda aşırı derecede saç dökülmem olduğundan bahsetmiştim ve bir gün Yves Rocher'ın önünden geçerken sadece danışmak için içeri girdim satış sorumlusu bayan direk bana bu serumları ve aynı serinin şampuanını tavsiye etti ve şimdi alırsanız indirimdeyiz deyince dayanamadım aldım serumlar 4 adet görüldüğü üzere ve yoğun bakım olarak tavsiye ediyorlar her bir serum 15 ml gün aşırı kullanılıyor her kullanımda 1 ölçek temiz saçların dibine masaj yapılarak uygulanıyor içinden sprey aparatı çıkıyor serumu kırıp sprey aparatını takıyorsunuz ve uyguluyorsunuz toplam 1 ay süren bir tedavi 1 ayın sonunda saç dökülmesi devam ediyorsa 6 ay ara verip yeniden kullanabilirsiniz ayrıca şampuan ile birlikte kullanırsanız etkisinin daha yüksek olacağını söylemişti görevli bayan ve ben 1 ay boyunca düzenli bir şekilde kullandım şampuan ile birlikte abartmadan söyleyebilirim ki saç dökülmemde %80- hatta 90 azalma oldu diyebilirim her saçımı taradığımda 1 avuç dolusu saçım dökülürdü bu oran şimdi 15-20 tele düştü ve bu beni çok mutlu ediyor serumlarım bitti ama serinin şampuanını kullanmaya devam ediyorum kokusu çok hoşuma gitmese de(içinde bakla özleri varmış )saç kremi kullanmama gerek kalmıyor ve bu da çok önemli benim için yani memnunum tavsiye ediyorum.
Ayrıca indirimleri takip ederseniz daha uygun bir fiyata alabilirsiniz ben aldığımda indirimdeydi ve 39 tl idi şampuan ise 13 tl idi onun yazısı da yakında

Yves Rocher'ın sitesindeki tanıtım ise:

"Saç Oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Serum
Saçlarınız dökülmesin!
1 ayda saç dökülmesini durdurun!
İçeriğindeki Organik Beyaz Acı Bakla ve Çentiyan Kökü özü sayesinde saç köklerinin nefes almasını engelleyen sebum salgısını azaltır ve saç diplerindeki kan dolaşımını hızlandırır. Saç dökülmesi durur, yeni saç oluşumu artar.
Saçlarınız gözle görülür bir şekilde gürleşir. Canlılığını ve gücünü yeniden kazanır.
Saç Dökülmesini Engelleyen Şampuan ile birlikte kullanmanız önerilir. 1 aylık bir kürdür, içerisinde herbiri 1 haftalık kullanım için 4 ampul bulunur. Banyonun hemen ardından saç diplerine yedirerek uygulayınız."


Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder