2 Ağustos 2013 Cuma

Gratis Alışverişi / Crystal Deodorant Ve Ter Önleyici Mendiller




Graristen aldıklarım;

Isabella dupont açık gri ve koyu gri göz kalemi

( Açık gri olanı denedim kalıcılık açısından çok iyi olmasada rengini çok beğendim sürdükten sonra mavi/gri gibi bir tona dönüşüyor Rimmel soft kohl  hala favorim.)

Emily Göz kalemi;

Bu kurşun rengi göz kalemini seviyorum yine kalıcılığı müthiş olmasa da hatta yaz aylarında biraz dağılma problemide olsa göz üzerinde  kullanıyorum.

Listerine  Ağız bakım suyu;

Çok büyük umutlarla aldığım ve hevesle kullandığım bu ürüne artık elimi bile sürmek istemiyorum,bir araştırmada uzun süreli kullanımlarda ağız kanserine ciddi anlamda yol açacağını okudum ve bu üründen buz gibi soğudum ,kanserojen içermeyen bir ağız bakım suyu biliyorsanız tavsiyelerinizi bekliyorum.

Crystal Deodorant ;

Buda büyük umutlarla alıp beklentilerimi karşılamayan bir ürün tek artısı doğruysa kanserojen  maddelerden uzak olması  ama ne yazık ki kullandığım lady speed lerin önüne geçemedi performans açısından  ama düzenli olarak tekrar kullanmayı düşünüyorum çünkü  iyi bir şekilde test edemedim.

Crystal  Ter Önleyici Mendiller;

Bu tarz ürünlerin kullanımının sakıncalı olduğunu bilsemde  çok kalabalık ve koşuşturmalı bir ortamda yani terleme riskimin çok olduğu bir ortamda kupkuru kalmak istedim ve kol altlarımda denedim,sonuç  beklentiminde üzerinde bir fiyasko ,terlememeyi bırakın azaltmadı bile hatta  sanki dahada fazlalaştırmış gibi geldi...Sonuç hüsran vaad ettiklerini yerine getirseydi özel zamanların kurtarıcısı olabilecek bir üründü..


(Ürün yorumlarım tamamen kendi deneyimlerimden oluşmuştur ,amaç ürünleri kötülemek değil,açıklayıcı olmaktır, ürünler her bünyede farklı sonuçlar elde edilebilir)



Crystal Mendiller %100 doğal mineral tuzlardan oluşur ve %100 bio çözünürlüğe sahiptir. Cilt üzerinde ince bir tabaka oluşturarak kötü kokulara neden olan bakterileri etkisiz hale getirir.
Tek kullanımlık bu anti bakteriyel mendilleri, pratik kullanımı ve yanınızda kolay taşınabilirliği sayesinde ihtiyaç duyduğunuz her an kullanabilirsiniz.

Paket içeriği: 1 adet
  • İstenmeyen vücut kokusuna karşı 24 saat koruma sağlar
  • Alüminyum klora hidrat, pareben, ve ftalat içermez.
  • Hipo alerjiktir 
  • Dermotolojik olarak test edilmiştir.
  • Giyside iz bırakmaz.
       MADE IN USA

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder