8 Ağustos 2013 Perşembe

Apollo -Muhteşem Bir Lezzet-

Öncelikle huzurlu mutlu ve sağlıklı bir bayram diliyorum

Nefissss bir tatlı tarifi veriyorum  geçen sene kızımın doğum gününde yapmıştım herkes parmaklarını yedi bu tarifte pastacılık kursundan tabii ki :)
Yapımı biraz zahmetli ama verilen emeğe kesinlikle değer
Burada da benim yaptığım apollo

Malzemeler


  • 200 gr hindistan cevizi
  • 500 gr kestane püresi
  • 300 gr sade lokum
  • 3 adet kakaolu topkek yada evde yaptığınız kekte olur
  • 100 gr beyaz çikolata
  • 250 gr bitter kuvertür çikolata
Hazırlanışı

Lokum küp küp kesilir, kek ufalanır kestaneler haşlanıp püre yapılır bütün malzemeler iyice yoğurulur uzun uzun şekil verilir (ben top top yapmıştım ) benmari usulü eritilmiş bitter çikolataya batırılır üzerine eritilmş beyaz çikolata ile şeritler yapılır uçları toz fıstığa bulanır 
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder