26 Mart 2012 Pazartesi

Kuzumun Doğum Günü

Aslında kuzumun doğum gününe 4 gün var ama biz biraz erken kutlamaya karar verdik ve cumartesi günü annemlerde toplandık şimdi sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum

Masamızın mamalar gelmeden önceki hali

Kıymalı muska böreğimiz

Dereotlu biberli poğaçamız

Pastane poğaçamız

Peynirli kurabiyelerimiz

Tahinli Cevizli kurabiyelerimiz

Arpa Şehriye Salatamız

Apollolarımız

Veeee pastamız her ne kadar şeker hamuru ile ilk çalışmam olsada acemi işi olsada fena olmadı sanki sizce???


Paylaş

7 yorum:

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Maşallah fıstığa;)

hülya yavuzer dedi ki...

blogunuzu yeni takip etmeye başladım çok keyifli ve faydalı bilgiler var ,bende beklerimm sizi:)
http://hulyayavuzer.blogspot.com/

iyi günlerr

sema dedi ki...

canım canım canım çoook güzel olmuş ellerine sağlık bende fikirler edindim benim de son günlerim çokk az kaldı nisan 8:))

adriana1983 dedi ki...

Cadı kızın dırdırı; Teşekkür ederiz canım blogunu izliyorum çok hoş yazıların

Hülya'cım hemen izlemeye alıyorum seni taşdevri evine bayıldım

Sema'cım beğenmene ve fikir vermeme sevindim sende bir koç annesisin Allah kolaylık versin ;)

Mutlu Anne ve Çocuk dedi ki...

pasta güzel görünüyor blogları seviyorum ben de yapacaktım bana da fikir olmuş oldu

adriana1983 dedi ki...

teşekkür ederim hoşgeldiniz blogumuza :)

büşra dedi ki...

gerçek çok güzel görüntüler poğaçanın tarifini verebilir misiniz acaba :)

Yorum Gönder