20 Temmuz 2013 Cumartesi

Tavsiye Kanalından Hediyelerim


Tavsiye kanalına ilk açıldığı günden beri üyeyim şimdiye kadar çok güzel kampanyalar yaptılar Teremyağ ve Dimes portakal suyu kampanyasına katılmıştım o Teremyağlarla ne kurabiyeler yaptım :)
Portakal suyu maalesef Money kartıma yüklenmedi o yüzden alamadım ama geçen çalan kapı ve English Home'dan gelen bu güzellikler gerçekten sürpriz oldu benim için mor oldukları için hemen kızım el koydu tabii ki
 -Anne bunları saklıyalım benim odam olunca ben aksesuar olarak kullanırım dedi :)
Teşekkürler Tavsiye Kanalı
Paylaş

2 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

ağlamak istiyorum yaaaa bende üyeyim ama baana birşeyciklerl gelmedi ve bu morlar tam benlikmiş ki ama yaaaa güle güle kullansın kızınız..

adriana1983 dedi ki...

Englih Home ile ilgili bir soru sormuşlardı yorum yazmıştım herhalde onun için yolladılar canım
güzel dileklerin için teşekkürler ;)

Yorum Gönder