27 Temmuz 2013 Cumartesi

Gratis Ayak Bakım Havuzu

Evet ben o kişilerdenim,
kendini uzun uzun şımartmayı seven tiplerden.. Çok nadirdir kendime bakım yapmaktan bıktığım anlar...Kendimle ne kadar çok ilgilenirsem o kadar çok mutlu hissediyorum açıkçası..Bu ayak bakım havuzu  bir başka deyişle ayak spa sı gratis'te  görülüp akla takılmıştı, vaktim olup tekrar tekrar gittiğimde ise "ne alacaktım? ne alacaktım?" diye ortalarda dolanıp  başka başka şeyler alarak aklıma gelmeyen  bir üründü..Son gidişimde gratis'in 4. yaş indirimine denk geldi, gerçi benim istediğim hiç bir şeyde indirim yok sayılabilirdi ama aklıma gelmişken birtanecik kalann ve mavi renkte istediğim bu havuzu  renk seçeneği olmadan aldım (sanırım mavi rengide denizi çağrıştırıp üzerimde rahatlatıcı bir etkisi olduğundan istiyordum.
Mini havuzumuz beklediğimden daha yüksek ve beklediğimden birazcık daha küçük ama yinede 37,5-38  paticiklerin rahatça sığacağı  ,43 numara patili eşlerinde ilgisini çekip öyle böyle yinede ayaklarını sığdırabileceği boyutlarda...Yer kaplamaması için ideal olsada,ben çok sıcak suyla kullandığım için taşıyıp bir yere götürmek dökülme riski içeriyor ,çünkü alt yapısı tamamen şişmeyen ve biraz  zorluk çıkarak bir yumuşaklıkta ama yinede keyifli :) Şu gerçek masajlı ayak spa larında gözüm onlara  kadar beni idare edecek..Gratis ürünlerinde %40 indirim olduğu için 3.80 gibi bir fiyata geldi..

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder