26 Temmuz 2013 Cuma

Prenseslerimize Ciciler

Nette dolaşırken hoşuma giden fikirler ve tasarımları kaydediyorum ve o kadar çok birikti ki paylaşıp sıra sıra silmeliyim artık yoksa bilgisayarım iflas edecek :)
Mesela bu etek ve toka seti çok tatlı bir ara dikmeyi düşünüyorum kızıma ama ne zaman olur meçhul


Önlük çok kokoş bunun içinde kızım fazla büyüdü :)
Bu elbiseye bittimmm yeniden dikişe başlama isteği uyandırıyor bende 

Yine kokoş bir tasarım ben bundan yapardım ama yine geç kaldım
Bunları yabancı bir blogta görmüştüm hazır metreyle satılan dantelleri metalik boya ile boyayıp süslemişler ve doğum gününde gelen kızlara dağıtmak için taç yapmışlar bilezik olarak ta yapılabilir bence
Bir satış sitesinde görmüştüm fakat firmanın ismini hatırlamıyorum olurda görürlerse bu bizim ürünümüz diye mail atabilirler hemen eklerim :)
Yine çok cici bir elbise rengi de şahane

Taçlar yine ismini hatırlayamadığım firmanın

Bütün prenseslerin çok hoşuna gider bence böyle bir pelerin

Ve önümüzdeki sene kızıma yapmayı düşündüğüm şapka 


Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder