27 Temmuz 2013 Cumartesi

Bahçemizdeki Papağanlar :)





Bu yaramazlar uzun zamandır bahçemizde ki ağaçları mesken tuttu :) 
Öyle dikkat çekici ötüşleri var ki , insanı resmen çekiyor ve bakmak  için bahçeye çıkıp  yemyeşil yaprakların arasında kamufle olmuş yemyeşil kuşları  görmeye çalışırken buluyorsunuz kendinizi..
Bahçedeki ağaçlar çok büyük olup  onlarda en yüksek dala konmayı sevdikleri için fotoğraf çekmek neredeyse imkansızlaşıyor  ama bugün tüm bu imkansızlıkları yenip birazcıkta olsa görüntü almayı başarabildim .Fotoğraflara sadece 2 yaramaz yakalansada  7 tanesini uçarken görebiliyoruz ama aslında çok daha fazla var bahçede ağaçtan ağaca dolaşıyorlar...En alttaki fotoğraf benim çekimim değil ama  bizim bahçemizdekilerin aynısı... :)
Doğada binlerce güzellik varken,böyle kıpır kıpır canlıları izleyip mutlu olmakta bir başka güzel..

S&S
Paylaş

4 yorum:

KozmetikHikayeleri dedi ki...

Bahceniz nerde merak ettim bu kadr tropik kuslar geliyor ne güzel:)

adriana1983 dedi ki...

Bahçemiz İstanbul da ve şehrin içinde,
ve şehrin ortasında hala böyle doğal şeyleri görmek çok güzel.. :)Aynı papağanlardan Sultan Ahmet Gülhane deki ağaçlar dada olduğu dikkatimizi çekmişti ve aslında pek çok yerde varmış.Dolmabahçe Sarayı, Ihlamur Kasrı, Yıldız Parkı ve Bebek Parkı gibi...Papağanları seviyorsanız bu gittiğiniz yerlerde gözleriniz onları arayabilir. :)

KozmetikHikayeleri dedi ki...

sevmezmiyim 5 papağan 2 muhabbet kuşum var :))

adriana1983 dedi ki...

Harikaymış gerçekten,bizimde evden kaçıp bahçemize sığınan muhabbet kuşumuz vardı, sahibini bekledik kimse gelmedi,öyle oluncada biz korumaya aldık 1 yıldır bizimleydi 30 belkide daha fazla kelime öğretmiştik ve artık cümle bile kurabiliyordu ben "maviş " diye seslensem o "aşkıııım" diyordu. Seni çok sev diyordu ve daha neler neler...
2 ay kadar önce eve gizlice saklanan kedi tarafından kafesi parçalanarak yenmiş :(
tüylerinden kalanları buldum çok bağlanıyorum ve çok etkileniyorum bu yüzden bir daha kaçıp gelse bile kendm bakmak yerine güvenilir ellere teslim etmeyi düşünürüm hala üzüntüsü içimde çünkü..

S&S

Yorum Gönder