3 Aralık 2013 Salı

Oriflame Ruj ve Ayak Kremi Alışverişi



Oriflame kataloglarını kuzenim sayesinde oldukça düzenli takip  edip neredeyse her ay ufakta olsa siparişler vermeyi seviyorum.. :) Son aldığım ürünlerden ayakkabıların ayaklarıma eziyetine  karşı yoğun nemlendirici ayak kremi ve ayak bakım maskesiydi tercih ettiklerim.
Birde uzun zamandır merak ettiğim rujlar indirime girince dayanamayıp 3 renginide kaptım
rujlar güzel olsada ne yazık ki hayalimde ki renkleri tutmadı,ton farkı oluştu kırmızı ruj vişneye bakan bir renk,Barbie pembesi olarak beklediğim fuşya ve nude olarak aldığım ruj tarçın rengi gibi çıktı,hafif kokuları var ama kötü değil beni rahatsız etmedi nemlendirmeleride kötü sayılmaz ancak çok ışıltılı ve bu ışıltılar biraz yoğun duruyor,bol ışıltı sevenlerin deneyip sevebileceği tarzda Oriflame Power shine satin rujlar. 
1- Nude Lustre  
2- Red Lustre
3-Ultra Pink
(Renkler açık yansımış ancak ışıltıları tamda resimdeki gibi .)

Ayak bakım  kremlerimden oldukça memnunum, ayak bakım havuzumun içinde 1 saat kadar dinlendirdiğim patilerimi ponzaladıktan sonra yoğun nemlendirici maskemi uygulayıp çorap giyiyorum ve yere basmayacağım bir zaman dilimi seçiyorum ,ayaklarımı oldukça dinlendirdiğini fark ettim birde naneli gibi bir his veriyor iki kremde,
 sanki ayakları ferahlatıyor. 
Diğer kremide gün içinde uygulayabiliyorum tabi evdeyken çünkü çorap giymek kremi daha etkili kılıyor.

Feet-up çatlamış topuklar için ayak bakım kremi    75ml  19.90
Feet-up Advanced yoğun nemlendirici maske          100ml  16.85
Power shine satin ruj      adet                                      1.6gr   16.85 

(Ürün fiyatları indirimsiz katalog fiyatıdır.)

                      S&S


Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder