4 Aralık 2013 Çarşamba

Baba Sürprizi Kocaman Toblerone, Kocaman Bir Gülümseme Ve Hayaller ... :))


Babam bambaşkadır benim, 
öyle herkese benzemez, biz hasta olunca uykuları kaçar, elleriyle meyve suları hazırlar, ilaçlarımızı kendi içirir... 
Ne kadar mutluysak o kadar mutludur o'da...
Ablam ve ben yan yana olunca keyfine diyecek yoktur o zaman...
Dün evde yalnızdım bütün gün canım sıkıldı filan bir baktım babam elinde sakladığı birşeyle odaya girdi  kapat gözlerini dedi ve elime beklediğimden çok daha ağır birşey koydu :) 
En sevdiğim çikolatalardan Toblerone 'un en baba paketi sanırım bu,
çikolatanın dilimini zor koparıyor insan en küçük paketlerinin tamamını bitiren ben bu çikolata irisiyle baş edemedim :)
 paylaşarak ancak yarısına gelebildim ,sanırım en çokta en sevdiğim kitaplardan olan Harry Potter daki çikolatalara benzetmem oldu, "okuyanlar bilir" Harry Potter ın büyülü dünyası 25 yaşındakilere bile böyle hayaller kurduruyor işte..Şimdi kitabı elime alıp okumak geçti içimden şöyleee sıcacık bir şömine başında rahat koltuklara gömülerek ama mutlaka dizlerimede battaniye örterek...
Çocukluğumdan beri ne zaman keyifli bir an düşünsem içinde daima şöminede oluyor, balayı tatilimizde bu isteğimi gerçekleştirsem de yemek ve nescafe keyifleri yapıp ,kitap okumamıştım.
Kışın tamamen kendini gösterip bizi üşüttüğü şu günlerde, sevdiklerinizle birlikte içinizi ısıtacak bir kış ve sizi mutlu edecek güzel hayaller diliyorum...

S&S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder