12 Aralık 2013 Perşembe

Arzuhal !


Çocukluğuma sığınsam şimdi ,
yine gözlerimin ışıltısı korusa beni istemediğim her şeyden...

Korktuğum şeyler sadece rüyalarımda olsa, ağlayarak uyandığımda biteceğini bilsem.
Tek sıkıntım daha fazla oyuncağımın olmasını istemek olsa mesela, 
bana verilen o kavunlu sakızın tadıyla kendimden geçip onuda unutsam,  mutlu olsam...

İnsanların ne kadar küçülebileceğini,    hırsları uğruna başkalarına ne kadar zarar verebileceklerini hiç öğrenmesem!

Emek verip nasıl yaparım diye uykularını kaçıran şeyi tam da  zorlukla yerine koyduğum anda  başkasının bir tırnak darbesiyle yıkıp geçtiğini görmesem.

Pencereyi heyecanla açıp kar yağışına dalıp gitsem.
Aklıma düşünceler baskın yapıp soluksuz bırakmasa beni, huzurlu olsam.
Birşey düşünmeden öylece otursam, sonra canım sıkılsa, neyle oynayacağıma karar versem...

Akşam yemeğinde kıymalı dolma olsa, annem onu bana zorla yedirmeye çalışırken ağlasam,
hasta olsam yine o nefret ettiğim nane-limon'dan yapsalar midem bulana bulana içsem...Kızarmış sirkeli ekmeği kötü kokuyor diye istemesem ve yine ağlasam...

Yaptığım her hata affedilse hiç birşey olmamışçasına ve bende beni üzenleri affedip azad edebilsem...
Kocaman hayaller kursam,  gerçekleşeceğinden adım gibi emin olabilsem yine...

Beni bu denli üzmeyi alışkanlık haline getirmese hayat, yıpratmaya biraz ara verse mesela, nefes aldırsa...
Rüzgar bu kadar çetin esmese, fırtınalar bu denli canımı acıtmasa ve onlar sabrımın sonunu rendelemeseler gözlerimin içine baka baka...

Keşke yine ufacık bir kız olsam, kimsenin zarar veremediği kanatlar altında korunan.
Hiç büyümesem, hiç zehirli sözler dökülmese dudaklarımdan...
İntikamın aslında bir adalet olduğuna inandırmış kişilerle hiç karşılaşmamış olsam ...

Haksızlıklarıyla ömrümüze darbe vurup , yüzsüzlükleriyle hala yüzümüze bakanların
başlarını önlerine utançla eğdirebilsem bir daha kalkmamacasına...
Yıllarımızı çalanların önünden mağrurca geçebilsem  kendi kötülükleri ayaklarına dolanıp düştükleri vakit!

Dürüstlüğe yüz çevirenlere Rabbiminde yüz çevirdiğini görsem,
dualarımın kabulüne, yüreğimin ferahlamasına şahit olsam...
Sahte bir krallığın yok oluşuna, sadece doğruların kazandığı bir masala şahit olsam..



S&S



Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder