4 Aralık 2013 Çarşamba

Avon Mega Effects Maskara Yorumum



Bir çok blogger denedi yorumlarını olumlu olumsuz yazdı bizde yazmasak olmazdı çünkü en başta farklı tasarımı ile yazılmayı hak ediyor ve evet reklamlarında vaad ettiklerini sunuyor kirpikleri kıvırma 10 puan kalıcılık 10 puan dökülmemesi garanti bazı yorumlar sürerken zorlanıldığı yönünde ama ben kesinlikle zorlanmadım eğer maskarayı her gün kullanan biriyseniz zorlanacağınızı sanmıyorum göz kapağına bulaşma gibi bir sorunumda olmadı kısacası sevdim bir daha alır mıyım evet alırım
indirimsiz fiyatı 28 tl
Aralık kataloğunda indirimde ve 16.90 tl

Avon sitesinde tanıtım yazısı:

360º hacim. 

Dünyada bir ilk! 

Kökten uca mükemmel kirpikler, kocaman gözler. Koyu, yoğun ve çok daha etkileyici kirpikler. 

Kirpiklerinize daha yoğun, koyu ve dramatik görünüm veren, gözlerinizi ise daha büyük gösteren maskara. 

Kenarlarından tutarak kapağı açın. 

Fırçayı kenarlara doğru çevirerek çıkartın ve istediğiniz açıda bükün. 

Kökten uca uygulayın. 

Aplikatörü yerine tam oturacak şekilde yerleştirin.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder