9 Eylül 2013 Pazartesi

Tatilimiz 2013 Amasya,Tokat,Samsun -Adriana1983-

Öncelikle çok fazla fotoğraf var ve çok uzun bir post oldu benden daha bir ay post beklemeyin :)
Bu seneki tatilimiz 25 günlük bir tatildi ve döndüğümüz 15 gün oldu biraz gecikmiş bir post olacak ama S&S dönmeden yazayım ki tatil postları birbirine girmesin :)
Efendimmm Ağustosun 1'inde düştük yollara Sabiha Gökçen'den Merzifon'a uçtuk (uçtuk kelimesi hep komik gelmiştir ama kullanmak istedim)
20 gün Amasya Taşova'nın Köyü olan Uluköy'de kayınvalidemlerdeydik aşağıda ki resim Uluköy barajı oldukça popüler bir yer hafta sonları Tokat'tan bile piknik yapmaya gelenler oluyor ve balık mevsiminde kocaman sazanlar çıkıyor

Civarda gezdik dolaştık birgün Gökal'a gittik daha doğrusu gitmeye çalıştık ama toplu bir köy göremedik evler dağlara yayılmış durumda oldukça ilginç bir dağ köyü fakat manzara güzeldi
Düden gölünde durduk biraz ama sivrisineklerin saldırısına uğradık biz gidene kadar akşam olduğu için resimler karanlık maalesef

Yol üzerinde bir çeşme suyu buz gibiydi

Başka bir gün Tokat Erbaa'ya gittik (kızım ve eşim)

Yeni açılan parkta biraz gezdikten ve deniz bisikletine bindikten sonra yol üzerinde Köroğlu 61 isimli Akçaabat köftecisini gördük ben daha önce Akçaabat köfte denememiştim beğendim doğrusu o taraflara yolunuz düşerse tavsiye edebileceğim bir mekan

Buradan sonrası Samsun resimlerimiz orada da 4 gün kaldık ilk iki gün benim migrenim tuttu çok kötüydüm nedense Samsun'a ne zaman gitsem migrenim tutuyor ilk gün otelden hiç çıkmadım eşim ve kızım denize girip geldiler hatta yemek bile yiyemedim ikinci gün yine çok kötüydüm hatta ilk defa başağrısı için acile gittim ağrı kesici bir iğne yaptılar ama geceye kadar başım ağrımaya devam etti maalesef yakın zamanda yeniden migren tedavisine başlamalıyım neyse baş ağrısını bir kenara bırakırsak Samsun tatilimiz çok güzel geçti ikinci gün Hayvanat bahçesine gittik biletle 50 kuruştu öğrenciye ise 25 kuruş oldukça şaşırtıcı :)

Yemeklerimizi genellikle belediyenin sosyal tesislerinden biri olan Sevgi Cafe'de yedik ortam çok güzel sahile 1-2 dakikalık bir mesafede ayrıca sevgi gölü var kuğular balıklar  yemekler de gayet güzel ve fiyatlarda uygun

Kızımın kahvaltı tabağı

ve benim su böreğim su böreği hastası olan biri olarak menüde görünce direk ben su böreği istiyorum dedim :)
 mekanın dıştan görünüşü biz hep dışarıda oturduk püfür püfür
Sevgi gölünden kareler

Gölde ki balıklar
Sahil boyunca gezdiren faytonlar
Hey gidi Karadeniz Karadeniz

sahildeki heykel teyze ve amca kızım amcadan korktu ama :)

üçüncü gün Avmleri gezdik  Piazza avm maketi oldukça büyük bir avm her tarafını dolaşamadık bile bir çok markanın mağazası var ve sanırım Samsun'un en büyük avm'si
 ve kızımın uğur böceği

Sonra Lovelet avm'ye geçtik burası Qutlet sokak şeklinde imar edilmiş yani kapalı bir mekan değil sokak sokak geziyorsunuz sakin bir yer çünkü merkeze oldukça uzak burada irde Yves Rocher ziyaretim ve alışverişim var ama o ayrı bir post olmalı

Çocuklar için oldukça güzel seçenekler var mesela şişme oyun alanı
Midilli atlarla gezinti

Ve son günümüzde Meşhur Yabancılar pazarını gezdik Ayakkabıdan takıya mutfak eşyalarından hırdavata aradığınız hemen hemen her şeyi bulabileceğiniz bir yer ama acayip sıcaktı eridim resmen

Oradan Amazon adasına geçtik çok sevdim orayı neden acaba :)

amazon ablamızın heykeli

Amazonların kölelerinden biri

Sonra teleferiğe bindik Samsun'u kuşbakışı seyrettik

Amisos Cafe'de mamamızı yedik ve otelimize döndük

Samsun'dan dönüş bir hafta daha Amasya'da kaldık evimize geldik gezmek güzel ama evimi İstanbul'umu çok özlemişim