15 Eylül 2013 Pazar

S&S Tatil Dönüşü...

 Tavaklı İskelesi Balkondan Manzara
 Assos Athena Tapınağı
  Assos Athena Tapınağı
  Assos Athena Tapınağı Su sarnıçları
  Assos Athena Tapınağı Manzarası
  Assos Athena Tapınağına çıkış yolu
 Akbaş şehitliği
  Akbaş şehitliği İç Görnümü
Bir Osmanlı kalesi olan Babakale

Nerede olacağımızı ne yapacağımızı hatta kaç gün kalacağımızı bilmeden çıkmıştık tatile...Günler geçti bizde eve tıpıştık sonunda...Hayır bünyemin  "tatil ,tatil" diye ağladığı bir dönemdeydim oysa ama yokkk  bende nereye gitse ne yapsa aklı bir yere takılı kaldıysa dağıtmayı beceremeyenlerdenim işte!
Birde İstanbul sevgisi ve kalabalık mekanlarda kendimi huzurlu hissetme durumu var ki sağolsun bu duygu yüzünden nereye gitsem huzursuzum..
Yastığımı özlüyorum ,yatağımı özlüyorum ,evimin bana göre konforunu özlüyorum,hayır banyoda ki bataryasına da bu denli alışık olur mu insan? Yada evdeki elektirk düğmelerinin yerlerine?
Neyse ruhumun tüm huysuzluklarına rağmen güzel bir tatildi, Şarköy,Kestanbol Kaplıcaları,Çanakkale,Tavaklı İskelesi,Assos derken farklı yerleri görebilme şansımızın olduğu bir tatil yaptık..Nice güzel tatilere..


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder