17 Eylül 2013 Salı

Otacı'dan Gelenler

Otacı oldukça eski bir marka olmasına rağmen ve ben 30 yaşında olmama rağmen şimdiye kadar hiç denemediğim bir marka idi özellikle Arganlı seri merak ettiğim ürünlerin arasındaydı geçen gün firma ile iletişime geçtim ve mümkünse ürünlerini denemek istediğimi yazdım bir kaç gün içinde deneme ürünler elimdeydi ilk olarak bebek şampuanlarını denedim kızımın saçları çok güzel koktu bayıldım ama marketlerde gördüğümü hiç hatırlamıyorum bulursam kızım için kullanırım mutlaka
incelemek için tıklayın
Şampuanların fiyatı ise:12 tl


 Diğer ürünleri ise henüz denemedim bir kısmını kızkardeşimle paylaştım ;)


Kolay tarama spreyi varmış mesela 
Ürünün Özellikleri:Bileşimindeki bitki özleri,vitamin ve proteinler sayesinde saçlara zarar vermeden kolayca taranmasını sağlar.
Karışmış veya düğüm olmuş saçların taranmasını kolaylaştırırken yumuşaklık verir ve dış etkilere karşı saçı korur.
Nemli veya kuru saçın karışmış,düğüm olmuş kısımlarına yeterli miktarda sıkılır ve taranır.Durulama gerektirmez.
Paraben,formaldehit,sodyum benzoat,trietanolamin içermez.
Silikon içermez,su bazlıdır.Saçta ağırlık veya yapışkanlık yapmaz.
Alkol içermez,saçı kurutmaz.
Alerjen bileşenler içermez 
Fiyat:17,50 tl
NaturWay serisi :Her saç tipinde kullanılabilir.
Boyar madde ve paraben içermez.
pH değeri cilt ile uyumludur.
Dermatolojik testleri yapılmıştır.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder