13 Nisan 2013 Cumartesi

Thalia Kahve Özlü Selülit Sabunu

Doğal sabunlara bayılıyorum, özellikle de her birinin kokusu da etkiside farklı olan sabunlara,
cilt temizliğimde  doğal ürünler kullanmaya özen gösteriyorum aslında bu zamana kadar hep duş jelleriyle banyomu yapardım sabun kullanmazdım şuanda duş jellerini kullansam bile öncelikle doğal sabunlarımla bakımımı yaptıktan sonra kullanıyorum.. Bu sabunu düzenli kullanalı tam bir hafta oldu kahve özleri ve masaj etkisini arttırmak amacı ile de kabak liflerinden oluşuyor,kahvenin yağ yakıcı özelliği ve pürüzsüzleştirme özelliğini bildiğim için gönül rahatlığıyla kullanıyorum,biliyorsunuz ki selülit, kan dolaşımı yavaşladığı veya bozulduğu  için artıyor özellikle çok dar pantolonlar ve bacak bacak üstüne atarak oturmak bu oranı gerçek anlamda etkileyip dahada olumsuz görüntülere yol açıyor...Selülit konusunda ne kadar yardımcı olur bu sabun bilemem çünkü tek sabunla düzelecek bir şey değil bu,ancak vücudumda ki etkisini çok  sevdim ,önce sabunlanıp sonrada ayrıca bir kabak lifiyle yukarı doğu masaj sistemiyle kullanıyorum ,pürüzler ve sıkılaşma anlamında bence başarılı denenebilir bir sabun.. Fiyatları ne yazık ki değişken olduğu için bilgi veremiyorum Missedor kataloglarında ve bazı aktarlarda bulabilirsiniz..Bu da firmanın yorumu;


Kahve Özlü Gurme Sabun

Thalia kahve özlü sabunun içeriği, kahve çekirdeği özleri ile zenginleştirilmiştir. Kahve, içindeki doğal maddeler dolayı antioksidan özellik sergilemekte ve bu sayede de yaşlanma sürecini yavaşlatıcı etki sağlamaktadır. Ayrıca, kahvenin cilt üzerindeki yağları yakıcı etkisi nedeniyle, SELÜLİTlerin giderilmesinde oldukça etkilidir. Bu etkiyi artırmak amacıyla, kahve sabunumuzun içerisine kabak lifi ekleyerek peeling etkisi kazandırılmıştır. Duş sırasında kullanım, doğal masaj ve yağ yakıcı etki sağlamaktadır. Thalia Kahve Sabununun özellikle bacak ve basen bölgesindeki yağların yakılması ve selülit giderilmesi için her gün, masaj yapılarak uygulanması tavsiye edilir.

150 g

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder