17 Nisan 2013 Çarşamba

İlk Sipariş Pastam "Pamuk Prenses Yedi Cüceler"

Aile içinde yaptığım onlarca pastadan sonra ilk siparişimi aldım yaptım ve teslim ettim şimdiye kadar hemen hemen pastanın her çeşidini yapmış olmama rağmen teslim edene kadar oldukça heyecanlıydım hatta teslimata bende gittim kızların okuluna Karşı komşumun ikiz kızları için yaptım bu pastayı sade pandispanya,pastacı kreması, fıstıklı draje ve böğürtlenli bir pasta 30 kişilikti ama 40 kişilik kadar oldu çok beğenilmiş olması beni çok onore etti Çiçekler,Taşlar ve elma sepeti şeker hamurundan dere ise jöle resimlerde çok belli olmasa da su görüntüsü çok güzeldi pamuk prenses ve yedi cücler plastik pasta oyuncağı pasta malzemeleri satan bir yerden aldım  işte resimleri





Paylaş

2 yorum:

Gülten Bostancı dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık :)

adriana1983 dedi ki...

teşekkür ederim :*

Yorum Gönder