29 Mayıs 2012 Salı

Vampir Akademisi Serisi


En Son Ne Okudum-yorum ile buradayım yine oldukça uzun bir zaman oldu ama ben bu zaman zarfında bir seri  yani 6 kitap bitirdim Vampir Akademisi yazarı :Richelle Mead itiraf etmeliyim ki ilk iki kitap çok sıkıcı geldi üçüncü kitapta beni sarmaya başladı ve diğer kitapları bir solukta bitirdim diyebilirim Edward ve Bellanın yerini tutmaz ama oldukça güzel bir seri biraz özet geçecek olursam iki kız arkadaş biri prenses (Lissa )(moroi soyundan yani iyi vampir sadece ihtiyacı olan kadar kan içiyor ve bunun için gönüllü besleyicileri kullanıyorlar) biri de moroi soyundan gelenleri korumak amacıyla yetiştirilen dampir bir kız (Rose) (dampirler kan içmiyorlar ve babaları ya moroi yada insan anneleri ise dampir ilk kitaplarda itiraf etmeliyimki dampir kelimesi çok komik gelmişti) ve birde strigoi'ler varki bunlar kötü vampirler yakaladıkları emip öldürüyorlar seri bu iki kızın vampir akedemisinden kaçmasıyla başlıyor sonra yakalanıp yeniden okula dönüyorlar  Rose öğretmenine aşık oluyor sonra öğretmenini strigoiler dönüştürüyor ve o da strigoi oluyor Rose ise okuldan kaçıp peşine düşüyor bu arada Rose İle Lissa arasında bir bağ var ve Rose istediği zaman Lissanın beynine girip düşüncelerini ve yaşadıklarını görüyor birde Adrian var ki ona çok üzüldüm garibim Rose'a aşık ama.... Ve bu arada Rose'un babası bir Türk
 yani oldukça ilginç bir seri tavsiye edermiyim bu tür romanları seviyorsanız evet tavsiye ederim ama bu türe karşı burun kıvırıyorsanız önce Edward ve Bella'yı okuyun ondan sonra görüşelim :)
Paylaş

1 yorum:

büşra dedi ki...

güzele benziyor:) fantastik roman sevenler(benim gibi) okumalı.. konusu akıcıymış..

Yorum Gönder