26 Mayıs 2012 Cumartesi

La Roche-Posay Toleriane Soin Protecteur Apaisant


Cilt bakım ürünlerinde yeniliklere açık biriyim ama bazı markalar ve bazı ürünler var ki vazgeçilmez olabiliyorlar..La Roche-Posay Toleriane Soin Protecteur Apaisant hayatıma yeni giren bir ürün, blogumuzda yer vermektende mutluluk duyuyorum,çünkü gerçekten çok beğendim daha önce farklı bir serisinden bir nemlendiricide kullanmıştım ve onun yapısınıda kokusunuda çok sevmiştim.. Hatta aynı kokudan bir parfüm olduğunu bilsem alır kullanırım demiştim.. Şimdi gelelim  Toleriane SPA nemlendiriciye; ürün özellikleri zaten firma açıklamalarıyla aşağıda yazıyor,ben yapısındaki hafiflikten bahsetmek istiyorum bazen cildim hassaslaşabiliyor   nemlendiriciler bile yüzümü yakabiliyor asla böyle bir sorun oluşturmadi
bilakis yüzümü yatıştırdı,yağlandırmadan nemlendirdi çok hafif ve hemen cilt tarafından emilip kalıntı bırakmıyor (tabiki masaj tekniğiyle  kullanıldığı zaman çok  daha iyi sonuç elde ediliyor)
Tamamen kokusuz bir ürün cilt bakım ürünlerinde  parfüm sevmeyenler için çok ideal ben bu markanın kokulu ürünlerinden de  az önce belirttiğim gibi rahatsızlık bir yana zevk duymuştum.
Ben cilt bakımım ın sonunda tamamalayıcı olarak kullanıyorum  nemlendiricimi ve çok memnun kalıyorum gerçi  La roche posay imzalı tonicleri ve diğer cilt bakımı ürünlerini çok merak ediyorum özellikle güneş sonrası lekeleri için etkili bir kremi varsa kesinlikle denemek isterim..
Tekrar tekrar alınıp kullanılabilecek bir ürün, cilt tipinize uygun ürünü seçtiğiniz takdirde memnun kalınacağına inandığım bir marka...La Roche Posay ile  nice tanıtımlara diyorum.. :)


S&S  

 Toleriane SPA

Normal ve karma hassas ciltler için nemlendirici bakım kremi.

Anında nemlendirir, normalden ve karma toleranssız ciltlerdeki yanma ve rahatsızlık hissini rahatlatır.

Belirtiler

Normal ve karma hassas cilt.

Özellikler

La Roche-Posay Termal Suyu ile desteklenmiş krem hasas ciltte nemlendirme sağlar. Cildin koruyucu ve rahatlatıcı etken maddelerle kombine edilmiştir. Yüksek performanslı  tolere edilen bir üründür.Parfümsüz ve paraben içermez.

Sonuçlar

Hassas cilt nemlenir ve rahatlama hisseder.

Ambalaj

40 ml tüp.

İçerikleri

Kullanım

Sabah ve/veya akşam tüm yüze uygulayın.

Etkisi

Kullanım sonrasında toleranssız hassas ciltte nemlendirici ve rahatlatıcı etkisi gözlemlenmiştir.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder