12 Mayıs 2012 Cumartesi

Daffny Naturcosmetics :Baby Series

Yukarıda gördüğünüz samplelar bana Baby Series'den bana gelenler şimdiye kadar kızım üzerinde denediklerim
Nappy Balm :Pişik kremi 2-3 keredir kullanıyorum gerçekten memnun kaldım

"İçeriğinde bulunan, ürüne doğal sarı rengini veren aynısafa ekstraktı ve doğal bitki özleri ile bebeğinizin cildinin ihtiyaç duyduğu bakımı ve korumayı sağlar. Ayrıca bebeğinizi, bebek bezinin ciltte yarattığı tahrişe, kızarıklığa ve kaşıntılara karşı korur. Günlük olarak kullanılabilen mükemmel bir üründür.
Kullanımı: Her bez değiştirme işleminden sonra yeterli miktarda pişik kremini, bebeğinizin cildinin bez ile temas eden bölgesine uygulayın. Kremi uygulamadan önce ve sonra bebeğinizin hijyeni için ellerinizi yıkayın."
50 tl


Bir diğer ürün ise Hair care: bu şampuanı da denedim %100 doğal olması çok büyük bir artı bence


"Göz yakmayan ve tahriş etmeyen özelliğe sahip şampuan, saç ve saç derisini köpürmeden nazikçe temizler. Saç derisini güçlendirerek, saçı canlandırır ve doğal parlaklığının korunmasına yardımcı olur.
Kullanımı: Yeterli miktarda şampuanı elinize alın, bebeğinizin saçını yıkayın ve durulayın."
40 tl


Resimde görünen benim henüz denemediğim ürünler ise

Colic Baby Masaj: küçük bebeği olanlar için çok faydalı olacağını düşünüyorum

"Kolik Masaj Balsamı; içeriğindeki doğal esansiyel yağlarla, bebeğinizin rahatlamasını sağlar. Saf lavantanın rahatlatıcı etkisi ile bebekler rahat bir gün geçirir.
Kullanımı: İhtiyaç duyulduğunda yeterli miktarda balsamı bebeğin özellikle karın bölgesine saat yönünde dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın."
60 tl

Face protection cream:soğuk havalarda cildi korumk için kullanılan bir kremmiş havalar ısındığı için bunu kullanmak için biraz bekleyeceğiz

"Bu özel formüllü krem; soğuk hava sebebiyle ciltte oluşan tahrişe, kızarıklığa ve kurumaya karşı özel bir koruma sağlar. İçeriğindeki doğal bitkisel yağların besleyici özelliği, kış aylarında bebeklerin hassas ciltlerinin ihtiyaç duyduğu ekstra bakımı sağlar.
Kullanımı: Özellikle soğuk ve rüzgarlı havalarda, yeterli miktarda kremi bebeğinizin yüz bölgesine uygulayın."
50 tl

Serinin diğer ürünlerin tanıtım yazıları ise Daffny sitesinde oldukça geniş bir seri incelemenizi öneririm
Facebook'ta anneler günü yarışması var ve Twitter'da takip etmek isterseniz tık tık

Paylaş

4 yorum:

UZ dedi ki...

%100 Doğal olması gerçekten çok güzel ama şuan piyasada doğal diyerek satılan çok kimyasal ürün var maalesef. Bu marka ne kadar güvenilir acaba?

adriana1983 dedi ki...

bu linkte gerekli açıklamalar var :)
http://kirmizirouge.blogspot.com/2012/05/daffny-naturcosmetics.html

UZ dedi ki...

Çok teşekkürler, Hemde Türk markasıymış ne güzel :)

adriana1983 dedi ki...

rica ederim ben pişik kremi olarak kızıma nivea kullanıyordum ve başka hiç bir kremde bu etkiyi bulamıyordum gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki
Daffny nivea kadar iyi geldi kızıma

Yorum Gönder