18 Şubat 2012 Cumartesi

Rımmel Vinyl Max Lipgloss


Uzun zamandır böyle bir renk arıyordum,düğünümüzde kendi makyajımı kendim yapacağım için kozmetik alışverişim esnasında bu tonlarda bir lipstick birde gloss alarak  çözüm ürettim,şeftali rengiyle mercan rengi arasında bir renk pek çok ürün  ambalajındayken çok farklı gözüküp dudakta çok farklı bir renge bürünebiliyor ama rimmel bu  olayı bana hiç yaşatmadı. Düğün makyajımı evde defalarca prova ettim  ve bir gelin makyajı olarak sıradışı renkler kullandığım içinde çok mutlu oldum..Ne zaık ki gloss un numarasını veremiyorum çünkü sanırım koruma bandında yazıyordu o telaşlada saklamayı unutmuşum ama resimde görüldüğünle aynı renk... Koskoca bir düğünü  bana bir kez bile makyaj tazelettirmeden atlattı  (gerçi makyajımı  göz kalemi hariç özellikle dudak ürünlerini çok iyi korurum)Bazı glosslara göre daha katı bir yapıda , günlük makyajda bir kaç kez kocaman aplikatörünü dudaklarıma dokundurup  parmağımla dağıtarak uygulaıp doğal bir görünüm vermeyi seviyorum bu yüzdende yapışkan hissini yoğun kullanmadığım için yaşamadım. Glossun dudakları dolgunlaştırma özelliği var tabiki  öyle gözle görülür birşey değil bu konuda etkisinide görmedim zaten ancak  daha yoğun kullandığınız zamanlarda karıncalanma hissini yaşıyorsunuz.Rimmel markasının kullandığım ikinci ürünü birde göz kalemini kullanıyorum senelerdir  grisi tam anlamıyla muhteşem ürün 8 ml  4-5 ay önce kampanyada 12-13 tl civarındaydı Watsons mağazalarından bulabilirsiniz.


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder