7 Şubat 2012 Salı

Elvie White Magic Parfüm (Oriflame)


Elvie  uzun bir zamandır denemeyi istediğim parfümler arasında yer alıyordu  turkuaz ve dore renkleriyle itiraf ediyorum ki kokusundansa renk ve şişe tasarmı beni cezb ediyordu. Sonra bir gün  baktım ki oriflame parfüm ailesi  white magic  katılmış hiç bir şekilde neye benzediğini bilmeden siparişimi verdim ve gelene kadar sabırla bekledim..Çok iddalı ve fark edilir kokular kullanmayı seven ben  her ne kadar tam tarzım olmasada bu buzlar kraliçesi gibi görünen şık tasarımlı parfümü beğendim.. İlk sürüldüğünde keskin  bir koku alsanızda bir kaç dakika sonra, teninizede narin bir dokunuşa dönüşüp yumuşuyor.Kalıcılığı orta düzeyde ama iki fıs la buram buram kokan geçtiğiniz yerlerde  somut bir koku bulutu bırakacak parfümlerden değil.. Bu yüzden boynuma ve bileklerime sürdüğüm özel ev parfümüm oldu white magic  belkide bu parfümün en güzel yanı 7-8 parfümün içinden ne zaman bunu sürsem  hep farkedip "bebek gibi kokuyorsunnnnn..." yorumunu almam... Bebek gibi kokup kokmadığı tartışılır ama bunu hissettirmekten ve duymaktan oldukça memnunum sanırım :) Sexylikten daha uzak ,daha samimi ve sıcak vede bir bebek gibi şımartılmayı istediğimde magic i tercih ediyorum.. Çok özel bir parfüm değil ama kesinlikle ,kişisel bir özelliği oluştuğunu görmezden gelemem  ve sanırım oriflame de çok kalmayacak  geçici parfümler listesinde yer alıyor... Yorumlarım bu kadar şimdide katalog yorumlarına geçelim...


S&S


Güneşte parlayan sihirli kar taneleri kadar saf ve mutluluk veren kokusuyla Elvie White Magic kalbinizi ısıtmak için sizi bekliyor. Portakal çiçeği yağının, zarif yasemin ve misk notaları ile yakaladığı uyum etrafınızı büyüleyecek. 50  ml.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder