8 Aralık 2011 Perşembe

Bütün Kızlar Toplandık Toplandıııkkk!

Cuma günü bizim evde bütün kızlar toplanmaya karar verdik Anneannem,Teyzoşum,Annemciğim,Kuzum,teyzoşumun kızı ve benim kızım ve kızımın Sebih(Semih) abisi akşam eşlerde geldi tabi ;)
Kuzum evlendikten sonra ilk defa geldi bize gelirkende bana bu bereket narlarını getirmiş Osmanlıda Nar bereketi simgeliyormuş ne zamandır gözüm vardı narlarlarda hemen yerlerini aldılar tabii ki ;)
Arka planda gördüğünüz hesap işi nakış Anneciğimin el emeği

Kursta yaptıklarımızı denemek istiyordum ne zamandır ve Menümün çoğunluğu kurs tariflerinden oluşuyor Rulo pasta yaptım dilim dilim kesip yan yatırdım ve üzerlerini süsledim çok hafif ve leziz bir pasta bir ara tarifini yayınlarım

Ay çöreği övünmek gibi olmasına ama nefisss oldu tarifi için tıklayın

Katlı börek mayalı hamur hazırlayarak yapılan börektense daha çok poğaça tarzı bir mama yaş maya ile hamurda ilk defa denedim gecenin favorisi bu oldu tarifi yakında gelecek

sable bisküvi aynı hamurdan iki çeşit yaptım kelebekli olanların kenarına benmari usulu eritilmiş çikolatayı yağlı kağıt ile yaptığım pastacı kalemiyle konturledim içlerine frambuaz jölesi döktüm diğerleri ise ilk şeker hamuru denemelerim malzemleri tamamlasam ortaya çok daha güzel şeyler çıkacak ama şimdilik idare ediverin :)
Buradaki tarifi yarım ölçü yaptım 12 kişiydik yettide arttı bile.


Bu resimde buzdolabımın üzerindeki notluktan kızını öp yazısı teyzeme diğeri kızkardeşime ait :)
Yağ sıçratmaz silikon kapak ve orijinal görünüşlü peçeteliğim ise annemin hediyeleri

Paylaş

2 yorum:

Unknown dedi ki...

tariflerinizin hepsi çok güzel ellerinize sağlık sevgiler..

adriana1983 dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım ;)

Yorum Gönder