11 Aralık 2011 Pazar

Storm London Parfüm


İlk kozmetik alışverişimi limango sitesinden yaptım ve oldukça riske girip parfüm seti aldım electirc storm adlı lila renkli bir parfüm seçmişken tamamen teslimiyet gösterip ne olur beğeneceğim birşey gelsin diye dua ettim içimden :) bir hafta içinde kargom geldi ve bir baktım seçtiğim parfümün yerine farklı bir parfüm yollamışlar .. Demek ki onu hiç beğenmeyecektim dedim içimden amber ve vanilyanın yoğun olduğu google da aratsanızda pek bulunabilen bir parfüm değil aslında tek bir yorumunu bile okuyamadım ama olurda bir gün rastlar değerli blog okuyucularımız ve merak ederler ,sıcak ve tatlı bir koku sürdüğünüz anda kendinizi çok daha genç hissediyorsunuz kalıcılığınıda kötü bulmadım aslında yanındaki vüzut losyonuna gelince çok yoğun parfüm kokmuyor ama yinede bağımsız bir losyon değilde bir parfüme ait losyon olduğunu hissettiriyor 100 ml made ın France biraz araştırma yaptığımda bir parfüm markası değil ama parfümde üretmiş bir marka denelinebilecek bir ürün ama aşırı bir miktar verilmez benim aldığımda oldukça büyük bir indirimdeydi 40 tl gibi bir fiyata geldi ve ben bu parfümün en çok altın sarısını merak ettim aslında , belkide bir dahaki sefere kısmet olur oda... :)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder