12 Aralık 2009 Cumartesi

SPARKLY PAGES (Blog Hediyeleri)







Blogunda hediye veren bloggerları gördükçe 100. izleyicime ulaşıp hediye vereceğim günler gelsin derdim.Nihayet o da oldu a dostlar!Umarım hediyeleri alanlar da benim yaşadığım bu mutluluğu yaşarlar.2 şanslı kişiye hediye yollamak istedim, o yüzden de 2 paket hazırladım.Biliyorsunuz benim blogum tam bir makyaj-güzellik blogu değil.Kafama esen şeyleri yazıyorum.Bu yüzden de hediyelerim arasında kitapların olmasını istedim.En sevdiğim yazarlardan biri olan Marc Levy'nin çok sevdiğim 2 kitabını aldım hediye olarak.İkisi de okuması çok kolay kitaplar, hem de çikolatalı dondurma tadında.Yani okurken dondurma gibi hemencecik bitiyor ve bittiğinde çikolata gibi keyif veriyor:))Neyse lafı fazla uzatmadan bakalım neymiş bunlar
Paket1: Kitap ve Lush'dan The Godmother sabun.Bu sabunun meyveli ve şekerli çok tatlı bir kokusu var.Eve getirdiğimden beri tüm odam kokuyor.Hediyeleri yollayana kadar yerim diye korkuyorum:))
Paket2:Kitabımız ve Maybelline Strawberry Carats gloss.Bu glossun rengi en son aldığımdan bu yana epey değişmiş:benim aldığım tamamen nude bir glosstu ama bunun pembesi de çok hoşuma gitti.Herkese yakışabileceğini düşündüğüm bir renk diye onu aldım.Hatta glossun rengi tam belli olsun diye bir foto daha var ama yine de belirteyim kendi rengi bu resimdekinden 1 ton daha koyu.Gelelim katılım şartlarına...Bu pek çok blog yarışmasındakilerle hemen hemen aynı:1.Blog izleyicisi olmak;2.Bloggersa yarışmayı kendi blogunda duyurmak ve yorum kısmına linki eklemek;3.Hangi paketi istediğini yorumunda belirtmek;4.Blogla ilgili sevdiği, sevmediği, görmek istediği bir şeyi veya bana sormak istediği bir soruyu yoruma eklemek.Kampanya bir hafta sürecek yani 17 Aralık Çarşamba 23:59 son.(Bu da ödev teslimi saati gibi oldu kusura bakmayın:)) Herkese bol şans. Bu hediye yazısının en güzel kısmı da heyecanımı sizinle paylaşmak oldu...
Blogun Linki:
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder