15 Şubat 2011 Salı

Tesettür Kombini- 5 S&S

(Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız)
Aslında normalde sevmem ama bu aralar nedense canım kına gecesi ve nişan gibi merasimlere katılmak istiyor.Belki biraz ortam değişikliği,belki kafa dağıtıp ciddi düşüncelerden uzaklaşmak isteği bilmiyorum...Bunları düşünürken yaptığım kombin tesettürlü bayanlar için günlük bir kombin olmaktan çıkıp bir tanıdığın nişan/kına gecesi gibi organizasyonunda abartılı olmadan şıklığın yakalanabileceği bir kombin halini aldı.Bordonun,vişne çürüğüne dönen halini çok severeim ve bu renge ecru ve altın rengini çok yakıştırırım.Canlı silik olmayan bir bütünleşme meydana geliyor bu üç rengin birleşmesiyle... Aşırı derecede detaylara bulanmadan az ve öz aksesuarla şık ve yalın bir kombin...

S&S
Paylaş

3 yorum:

bazıbazı dedi ki...

kombinleriniz çok güzel vee gözüm kalmıyo desem yalan söylemiş olurum keşke nerden alabileceğimizide yazsanız okadar güzel olur ki

adriana1983 dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için :)
Aslında kombin yaptığım ürünler yabancı markaların ürünleri örneğin Guccı ,Christian Louboutin gibi ama bu markalar takdir edilir ki ulaşılması biraz zor markalar,bu kombinleri yapış sebebimde aslında,tıpkı benim yaptığım gibi örneğin kombin fotoğraflarını yazıcından çıkarttırıp terziye neredeyse birebir aynısını diktirme imkanı sunması yada örneğin bu zaman kadar krem ve bordo nasıl durur alıp riske giremem diyorsanız diyorsanız beğenip beğenmeyeceğinize dair fikirler edindirmek :)Ama önerinizi dikkate alacağım kullandığım sitelerde ulaşılma imkanı varsa araştıracağım...

S&S

bluestyle dedi ki...

bence de çok güzel kombinler ve ellerine sağlık cnaım . dediğin gibi ben de kendim dikmek veya diktirmek için inceliyorum bu modelleri. ayrıca renk uyumunu da görmüş oluyoruz. Acıklaman ve kombinlerin için teşekkürler. takipçinim inş bundan boyle:)

Yorum Gönder