22 Mayıs 2011 Pazar

Mercan Rengi ayakkabılar

Sezonun trendi olmadan çok daha önce sevmeye başlamıştım bu rengi,
mağazalarda neredeyse hiç yer almıyorken birkaç tane kıyafet bulup hemen dolabımda yer almasını sağlamıştım hatta elimde mercan rengiyle ilgili daha moda olacağından bihaber olduğum dönemlerde bir kaç kombin hazırlayıp sunmayı bekliyordum ki, inanılmaz bir mercan rengi furyası başladı :( tamda kına gecesi kıyafetimi mercan rengi tercih etmeyi düşünürken ..Yazılarımı okuyanlar bilir, ben birşey aşırı derecede ön plandayken hatta moda adına bıktırana kadar hayatımıza giren  renk,desen yada modellere karşı ne yazık ki soğukluk duyuyorum :( Çünkü ne yazık ki tadında bırakılmıyor hiçbirşey, en iyisi ben daha görmek istemeyecek kadar  bıkmadan güzelim mercan renginin tadnı çıkartayım hatta sizin için bir araya getidiğim mercan tonlarındaki ayakkabıları sizlerle paylaşayım.. Umarım beğenirsiniz.. :)

S&S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder