11 Aralık 2009 Cuma

Fashion 'n Makeup Freak (Blogunun Hediyeleri Var)


Bugün pek te hoş olmayan bir gün geçiriyorum. Kendi kendimi neşelendirmek için içimde uhde olan yarışmamı düzenleyeyim dedim. Yarışmanın hediyeleri aşağıdaki resimdeki gibi...
1-Sephora Far - Pırıltılı Pembe
2-Sephora Kapatıcı - Yeşil(sivilceler ve kızarıklar için)
3-Sephora Göz Kalemi -Bronze Kahve
4-Stila Yağsız Fondöten - Renk:d
5-Clinique High Impact Maskara - SiyahHepsi görülen şirin kesenin içinde... :DKurallar:-Sağ taraftaki İzleyicilerden biri olmak-Bu yazıya yorum bırakmak-Blog sahibesi iseniz bloğunuzda yarışmayımı duyurarak yorum bırakmak-18 yaşınızı doldurmuş olmak ya da ailenizin iznini almanız gerekmekte(şaşırmasınlar değil mi?:D)Bitiş Tarihi: 15 AralıkBloğumu takip eden, yarışmama destek veren herkese çok teşekkürler ediyorum... Benim için anlamı çok büyük. Sevilmek ve sevilmek istiyorum.. :D sevgiye doyamıyorum :D
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder