6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kırmızı Ruj 5n 1k

Bu yazıyı Blog Hocam'da gördüm Blog Hocam yakından takip ettiğim ve ilham aldığım bir site kendi yazdığı 5n1k çok güzel olmuş keyifle okudum burada ve bende bir 5n 1k hazırlamaya karar verdim


Ne?
Blogta neler yazıyoruz? Aslında neler yazmıyoruz dersek daha doğru olur çünkü bizim blog sadece makyaj veya moda blogu değil yada sadece yemek,dekorasyon blogu da değil hemen hemen aradığınız her konuda yazılar bulabilirsiniz en büyük avantajımız blogu iki kızkardeş yazıyor olmamız ve ikimizin ilgi alanları oldukça farklı olduğu için blogta oldukça çeşitli oluyor

Neden?
Öncelikle sadece blogların yaptığı çekiliş haberlerini paylaşmak için açtığım blogu yazmayı sevdiğim için diğer paylaşımlarda da bulunmaya başladım kardeşimin bana katılma serüveni ise 2 sene öncesine dayanıyor kendi blogu vardı bir takım sorunlar nedeniyle kapattı sonra yazdığım yazıları yayınlamadan önce fikir almak için ona göstermeye başladım ve bu şekilde onu da heveslendirdim onun konuları makyaj, moda ,güzellik,şiir edebiyat , alışveriş vb.

Nasıl?
Bana ilginç gelen yada faydalı bulduğum yeni öğrendiğim bilgileri paylaşmayı seviyorum genellikle denenmiş tarifler yeni ürün deneyimleri ve günlük olaylar gibi yaşanmışlığa dair yazılar .Eğer kendi çektiğim resimleri kullanmayacaksam oldukça fazla araştırma yapıyorum aradığım resimleri bulana kadar bazen bir yazıyı hazırlayıp içime sinmediği ve taslak olarak bekletiğimde olabiliyor böyle durumlarda yine kardeşimden (S&S) fikir almayı tercih ediyorum

Nerede?
Çalışan bir bayan olmadığım için blog yazılarımı %90 evde yazıyorum yaz ayları otel yada eşimin memleketinden yazdığım oluyor S&S'de kendi evinde yazıyor biz öyle gittiğimiz her yerde resim çekip şuradayım diye post yazan bloggerlardan değiliz maalesef ;)


Ne Zaman?
Genellikle geceleri kızımı uyuttuğumda kendimle baş başa kaldığımda  nadiren gündüz (şimdi olduğu gibi)

Kim?
Kim değil kimler demek bize daha uyar öncelikle kendimi tanıtayım bu konu izleyicilerimizin kafasını oldukça karıştırıyor zaten ben deniz Adriana1983 nickimden de anlaşıldığı üzere 1983 doğumlu bu sene 30'a merdiven dayamış 2006 dan beri evli ve 2009 doğumlu  kızı olan bir bayanım ilgi alanlarım pastacılık dekorasyon,kitap okumak,takı tasarımı  şimdiye kadar İsmek'te gitmediğim kurs kalmadı gibi diyebilirim Dikiş,nakış,mefruşat,çini,boyama,takı tasarım,yemek,pastacılık,hüsnü hat,arapça,yardımcı annelik ve bazılarını iki sene gitmişliğim var yani boş durmayı asla sevmeyen devamlı üretmekten hoşlanan biriyim.

Kardeşim S&S ise benden 5 yaş küçük ve 2011 yılından beri evli yani çiçeği burnunda onların daha ;)
onun ilgi alanları ise makyaj,moda ,cilt bakımı,alışveriş, resim ve parfümler
 1 sene cilt bakımı konusunda eğitim aldı 1 senede resim konusunda eğitim aldı çok güzel karakalem suluboya ve yağlı boya tabloları var bloga koysana diyorum ama razı edemiyorum
Biz çocukluğumuzdan beri çok iyi anlaşan iki kardeşiz blogta da beraber olmak çok güzel canım kardeşim :)

Paylaş

4 yorum:

Serdar Kara dedi ki...

Merhaba,
Keyifle okudum. Sizi ve blogunuzu daha yakından tanımış olduk.
Teşekkürler.

adriana1983 dedi ki...

Çok teşekkürler güzel yorumunuz için :)

Duygu Uygun dedi ki...

Merhaba!
Ne kadar keyifli bir yazı ellerine sağlık. Kardeşinle böylesine iyi anlaşabilmeniz, blogunuzun ortak bebeğiniz olması da çok güzel.. :)

büşra canlı dedi ki...

Merhaba hoşgeldiniz ;)

Yorum Gönder