24 Mayıs 2013 Cuma

Happy Box'ıma Kavuştummmm

Melodram'ın yaptığı hediyeleşme etkinliğini duymayan var mı? Gerçekten adına yakışır bir etkinlik geçen seferkine yani 3. etkinliğe bende katılmıştım ve Pamuk Şekeri ile eşleştim ve bugün hediyelerime kavuştum (burada kargonun yavaş işlemesi ile alakalı bir gecikme durumu oldu pek çok kez Pamuk Şekeri ile mailleştik ve ikimizin çabaları sonucunda kutum üzerinde acil yazan bir şekilde ulaştı)
Öncelikle etkinliği düzenleyen Melodram'a ve bu cici hediyeleri bana yollayan Pamuk Şekerine teşekkür ediyorum resimlere geçiyorum

Kutum bu şekilde kızımın deyimiyle pırıl parlak kaplanmış olarak geldi açmadan resim çekmek işkence gibiydi ;)
Kapağı açtım ve bu manzara ile karşılaştım

Ve sabırsızlıkla karıştırmaya başladım ilk gözüme çarpan bu kitap oldu pek çok kez internette görmüş almaya yeltenmiştim gerçekten hoş bir sürpriz oldu benim için bu aralar kitaptan yana kısmetliyim
Bunlar takılarım şu pembiş küpelerden almayı düşünüyordum diğerlerine kızım el koydu :)

Ojelerin renklerine bayıldım

Renkli kozmetik ürünlerim özellikle Bb krem ve Breakingdawn serisinden eyeliner en çok denemek istediğim ürünlerdi füme rengi olan ise rimel onuda denek için sabırsızlanıyorum ve pembe gloss çok tatlı bir renk


Maskeler daha önce denemediğim bir marka diğerleri kapalı olduğu için bilmiyorum ama oriflame olan süper kokuyor

Bu aynaya bende bayıldım canım çantamdaki hem eskimişti hemde daha küçüktü hemen çantama atıyorum ve baktıkça seni anıyorum

bunlarda tester ürünlerim deneyeceğim ;)

Bunlarda mor lifim,duş jelim,tırnak fırçam ve çilekli nemlendiricim
Minik çantam,sakızım,kalp stickerlarım ve tüylü kokoş kalemim( bu ikisini de kızım kaptı) 

Özenle hazırladığın kutun ve içten notların için çok çok teşekkür ederim canım ben de seninle tanıştığıma memnun oldum ;)
Benim Pamuk Şekeri için hazırladığım kutuyu görmek isterseniz buradan buyrun



Paylaş

2 yorum:

Pamuk Şeker dedi ki...

hediyelerini beğenmene çok sevindim canım :D kutunun sağ salim eline ulaşmasına da çok ama çok sevindim :D bir an dedim hiç gelemicek herale :D

adriana1983 dedi ki...

Ben daha beklemiyordum hala ikitelli'de görünüyordu çünkü ama gelmesine şaşırdım ve çok sevindim;)

Yorum Gönder